D.E Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag lade in en S55 i S.A, jag bytte ut .dff-filen och .txd-filen och sen så ändrade jag det som skulle ändras i Vehicles.IDE men när jag startar spelet så krashar det! Hjälp mig är ni snälla. Vad ska göras mer eller vad har jag gjort fel? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja installera om och gör om.. lär read me'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Readme´n är på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 . http://babelfish.altavista.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Tack. Men det var inget av det jag inte fattade som hade nån betydelse som gjorde nån skillnad. Jag testar att installera om modden men jag tror inte att det hjälper! EDIT: Det funkar nu. Gjorde det manuellt istället... Jäklar vad het S55 AMG´n var! Redigerad 15 juli, 2005 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts