MrFredrik Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hej! Är vid uppdraget då man ska ta sig genom knarkfabriken och döda vad han nu heter, har klarat mig igenom hela men missar när jag jagar kompisen som hänger i stegen på brandbilen. Orkar inte ta mig igenom fabriken igen så är det någon vänlig själ här som kanske har sparat precis efter det uppdraget och skulle vilja ge mig det. Då jag är inte är så haj på det där så berätta även gärna vart jag ska lägga den filen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om du sparar efter att du har misslyckas med att fånga killen i stegen. så får du börja utanför knarkfabriken när du kör uppdraget igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jaha ladda upp en sparfil då i file attachements (Sparfilerna ligger i "mina doküment/Gta san andreas user files) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrFredrik Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tackar, tar o sparar då. Trodde man var tvungen att ta hela uppdraget igen nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts