Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Heineken och Norrlands Guld är mina favoriter och jag dricker enbart för den goda smakens skull, ingen fjortisfylla här inte. Är det fjortisfylla även när 35-åringar dricker för att bli fulla? Många fjortisar i Sverige... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 35-åriga fjortisar? Det var nåt nytt... Med "fjortisfylla" syftade jag på ungdomar som dricker och det är väl knappast någon hemlighet att väldigt många gör det bara för att bli fulla. Visst kan det vara kul att va full nån gång ibland men att dricka enbart för fyllan är bara dumt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 På vintern kan det va gott med vodka det värmer härligt , på sommarn dricker man bara öl så är det bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag får dricka öl men gör det inte då jag är nykterist. Har iof smakat på öl och enligt MIG smakar det skit. Har aldrig varit för bäska saker. Tycker exakt samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar inte öl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Öl är blä, och anledningen till att så många i min bekanskapskrets beter sig som idioter. Let it snow, let it snow, let it snow... Man, it doesn't show signs of stoppin', And I brought me some corn for poppin', And since we've no place to go... LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW! Hm, the weather outside is frightful... lala, but the fire is sooo delightful... Mysig sång, det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Koff is teh shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har inte druckit nå öl, mja smakat lite men inte mycket. Av det jag har druckit tycker jag det är öckligt. Fast drack lite vodka igår, det var lite starkare grejjer det.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jag tycker öl är gott, men inte jättegott godast är väl carlsberg gold(heter så va?) starköl 33 cl folköl, hum...det får nog bli hinkeninken (heineken för ni som inte fatta) norrlands går också edit: Jag skulle ju kunna säga att om det är fest så dricker jag enbart för att bli full, och ja må kallas fjortisfylla men det är skit samma för mig så länge det är kul. Same here, jag tycker inte öl är så gott att jag bara dricker det för smakens skull men på fest ska det helst va starköl för det tar sån jävla tid att bli full på 3,5:or + att man måste dricka mer vätska då edit 2: gillar mer smaksatt öl, kopparberg mixed malt passionsfrukt även i folkmun kallats för kärringdricka den dricker jag båda för att bli full och för att den typ smakar läsk eller rättare sagt, den smakar cider med mycket socker Redigerad 16 juli, 2005 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Heineken...... flaska...... 5.2% edit: Jag skulle ju kunna säga att om det är fest så dricker jag enbart för att bli full, och ja må kallas fjortisfylla men det är skit samma för mig så länge det är kul. Redigerad 16 juli, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hälften av folket i denna topicen vet ju inte ett skit av vad dom snackar om.. Hembränt är precis som det låter sprit som är bränt hemma. Har du bra grejer att bränna med så kan du få minst lika bra sprit som en flaska Absolut. Alla dumma jävla historier om att folk har blivit blinda och tappat känsel lite överallt är för det mesta skrock. Och av dom fallen så har dom druckit "skitsprit". Där man inte har filtrerat bort all mäsk från spriten. iaf, BTT! Ang. öl; Denna ljuvliga dryck. Jag dricker all öl. Öl kan va gott som fan bara den har rätt tempratur. En ljummen öl är det värsta jag vet. Har börjat testa mig på lite mörkare öl. Fina grejjer där kan man säga. Newcastle är en favorit på dom mörkare delarna. Dom ljusare ölen har jag inte hittat min själsfrälse än men jag söker febrilt. Alla olika öl jag testat har alltid konstig doft, äcklig smak, äcklig eftersmak eller annan konstig sak som gör att dom inte fallit mig i smaken. Det är väl bara en Budweiser på flaska då, men dom är så jävulusiskt dyra så det blir bara på fina evenemang som man korkar upp dom. Avslutar här med att öppna en spendrups och säger skål! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har testat öl, och alkohol ett par gånger, jag gillar det inte. Smakar skit. Har dock inte testat alla märken, är det nån skillnad överhuvudtaget på dom...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har testat öl, och alkohol ett par gånger, jag gillar det inte. Smakar skit. Har dock inte testat alla märken, är det nån skillnad överhuvudtaget på dom...? Ja, det är skillnad typ pripps som smakar piss kan tyvärr inga namn på exotiska tjeckiska öler men sånna sägs smaka gudomligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har testat öl, och alkohol ett par gånger, jag gillar det inte. Smakar skit. Har dock inte testat alla märken, är det nån skillnad överhuvudtaget på dom...? Det är det som är felet. Det är sååå stor skillnad på öl och öl. Alla har olika smak så man måste testa så otroligt mycket öl för att hitta någon man verkligen gillar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag håller med SlewME och skribb. Jag dricker inte öl.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, det är skillnad typ pripps som smakar piss kan tyvärr inga namn på exotiska tjeckiska öler men sånna sägs smaka gudomligt Mm, tjeckiskt öl är riktigt gott, dom kan verkligen brygga. Godaste Ölet är utan tvekan Corona Extra med en liten lime-klyfta i.. mmmm Mm, corona är inte fel asså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej dricker inte, har provat, det jag provat smakar billig dikeshora, vill inte prova nya, behöver inte prova nya, cola duger fint till mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 35-åriga fjortisar? Det var nåt nytt... Med "fjortisfylla" syftade jag på ungdomar som dricker och det är väl knappast någon hemlighet att väldigt många gör det bara för att bli fulla. Visst kan det vara kul att va full nån gång ibland men att dricka enbart för fyllan är bara dumt. Nu sa hoppas jag att du pratar om ol (och vin kanske), det kan man dricka for att det ar gott. Sprit daremot, om du dricker det for att det ar gott och inte for att bli full sa har du missuppfattat hela iden med alkohol... Jag dricker inte sarskillt mycket ol for jag dricker bara for att bli full och jag blir inte full pa ol. De olsorter jag gillar ar Harboe och Rignes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fan jag kollade i garaget nu och vi har BARA 4 backar. Alltså, det är ovanligt lite för vår familj. Vi brukar oftast ha runt 10 backar hemma... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Carlsbreg sort guld, Lapin kulta, Heineken, Mariestads, Norrlands Guld, Spendrups premium gold, Åbro orginal, koff Gah hur klarar du att svälja sort guld= O Mariestad eller nått dyrt amerikanskt öl ska det va =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts