Hades Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Lägger in bilden jag tog för några dagar sen här också... Bara så ni vet... skulle inte jag köra om 10 min så skulle jag korkat upp en åbro nu... Den bilden gör mig jävligt lycklig just för att jag har 7 stående i kylen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Heineken = PISSÖL Kung = skitöl Norrlands Guld = Go Royal = BÄST! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Föredrar Alkoläsk som t.ex. Smirnoff Ice och Bacardi Breezer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Nja det har blivit en del spendrups på senaste tiden.. kan bli lite ikväll okså Öl e för män smirnoff e för flickor och små pojkar eller något sånt Redigerad 15 juli, 2005 av LunCh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Heineken = PISSÖL Kung = skitöl Norrlands Guld = Go Royal = BÄST! Nja.. Heineken e inte pissöl, den e rätt god .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Gillar inte öl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Finns ju många fina. Harboe är lite sådär, Carlsberg och Tuborg är riktigt fina . Några här som dricker Desperados? Ett ljust och mexikanskt öl (om inte det nu är falsk marknadsföring) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Öl e för män smirnoff e för flickor och små pojkar Smirnoff är vodka. 40-procentig, Rysk vodka. Vad är manligt om inte det? Smirnoff Ice är för tjejer. Man ska blanda själv. 10 procent juice och 90 procent booze! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Smirnoff är vodka. 40-procentig, Rysk vodka. Vad är manligt om inte det? Smirnoff Ice är för tjejer. Man ska blanda själv. 10 procent juice och 90 procent booze! Uhm jaja säär vi men men, HB = überwunderbar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HB = überwunderbar HB = fattig, äcklig bonn-dricka för de som inte har pengar att köpa eller skills att sno... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HB = fattig, äcklig bonn-dricka för de som inte har pengar att köpa eller skills att sno... Njyy , det är gott, må vara bonndricka men men =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur kan man tycka att Hb är gott? Sort Guld är helt klart den godaste ölen! Ska nog dra ner till Tyskland o köpa några flak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HB behöver inte vara gott, man dricker ju för att bli rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HB är bara gott om man är redigt full Godaste Ölet är utan tvekan Corona Extra med en liten lime-klyfta i.. mmmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag får dricka öl men gör det inte då jag är nykterist. Har iof smakat på öl och enligt MIG smakar det skit. Har aldrig varit för bäska saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag tycker inte att öl är gott. Men ibland är det enda alternativet om man vill bli packad ;-P Efter ett par st tycker man inte att det smakar dåligt längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag dricker enbart för njutningen inte för fyllan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Nödvändigt att försöka starta en disskution om det Försöka, jag påstod bara min åsikt, resten är upp till den som VILL starta en diskussion, t.ex genom QUOTE knappen. Ebeeeto eller hur fan det stavas: Det är väll upp till var och en? Redigerad 15 juli, 2005 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ebeeeto eller hur fan det stavas: Det är väll upp till var och en? Efterbliven pundaridiot, eller hur fan det stavas: Ja, såklart. Men det finns ju alltiden korrekt åsikt: min... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag drack inte så mycket öl när jag var yngre utan började dricka mer regelbundet först när jag kunde få tag i det själv. Heineken och Norrlands Guld är mina favoriter och jag dricker enbart för den goda smakens skull, ingen fjortisfylla här inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts