Hades Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Detta är då öltråden! Här snackar vi om öl, nu kommer en lista på mina favoriter utan inbördes ordning eller vad fan det nu heter. Grön Tuborg, Carlsberg sort guld, Guiness, San Miguel, Stella, Jever, Åbro Orginal, Heineken, Grolsch, Bavaria och Becks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 .allt för många flak Dansk Fadøl har runnit ner i mina dagar... har dock slutat med såna dumheter nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Bra jobbat, det är väl modsen. Vice. Metanolic och du som får snacka i denna topic då medelåldern ligger på 10? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag trodde intresset för denna ädla dryck var betydligt större! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag trodde intresset för denna ädla dryck var betydligt större! Kom tillbaks om 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Då kan ju vi män som gillar öl skriva här och ni andra kan håller er till festis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Carlsberg går väll o dricka... lapin kulta smakar apa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Carlsbreg sort guld, Lapin kulta, Heineken, Mariestads, Norrlands Guld, Spendrups premium gold, Åbro orginal, koff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Carlsbreg sort guld, Lapin kulta, Heineken, Mariestads, Norrlands Guld, Spendrups premium gold, Åbro orginal, koff Ord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Lägger in bilden jag tog för några dagar sen här också... Bara så ni vet... skulle inte jag köra om 10 min så skulle jag korkat upp en åbro nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern? Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern? Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, så är dom "coola" hiphopparna i världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Norrlands Guld, Lapin Kulta, Harboe, Koff m. fl. Tjeckiskt och lettiskt öl är också riktigt gott, dom kan verkligen brygga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Öl smakar bajs och tar år att bli packad på. [bort-editerat] Jag dricker inte öl. Redigerad 15 juli, 2005 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern? Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt Låt mig rätta dig. Wannabe-hiphoparna. De är 14isar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Låt mig rätta dig. Wannabe-hiphoparna. De är 14isar. Wurrd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Låt mig rätta dig. Wannabe-hiphoparna. De är 14isar. Haha jo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Heineken är gott som fan. Nån som smakat Löwenbraur, tror det var så det hette? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, så är dom "coola" hiphopparna i världen. Nödvändigt att försöka starta en disskution om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts