Stora_tomtefar Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Markören ändras ju inte till den där text-grejen så jag antog att det var något fuffens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Gaaahh, hatar sånt där, man kan ju förvarna lite grann, det finns kanske dom som har dåligt hjärta eller så här man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Darrar fortfarande.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men åh. satt å läste här när jag gjorde skiten. ja tänkte tp "va fan snackar dom om" sen ba AAAAAAAAAAAH haha sånt där är så jävla kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har gjort denna innan Du får inte länka till sådana grejer stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Blev skiträdd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Blev inte direkt rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag blev inte rädd men man blir chockad när man inte vet vad som ska hända....känns som jag ska spy upp hela maginnehållet just nu...men det går nog över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Gaaahh, hatar sånt där, man kan ju förvarna lite grann, det finns kanske dom som har dåligt hjärta eller så här man vet ju aldrig. Haha, visste att nån skulle säga så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 W0rd.... sånna där sidor e inte ens läskiga Om du inte tycker är det tyvär nåt fel på dig, du bör söka upp en läkare... OnTopic: Jag darrar medans jag skriver det här, jag har dåligt hjärta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är det som hoppar fram egentligen? En blodig sak, men jag tittade inte så noga...Någon som kan ge mig detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är det som hoppar fram egentligen? En blodig sak, men jag tittade inte så noga...Någon som kan ge mig detaljer? Darth Vader!! ...eller orka bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fan vad tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag skulle ha läst igenom vad ni skrev här innan jag "gjorde testet"... Fan vad rädd jag blev... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag sket på mig seriöst. Sånt där borde vara olagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Biatch, u can't scare me. OMG! cortez e så jävla cool, han kan amerikanska slang inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) OMG! cortez e så jävla cool, han kan amerikanska slang inte OMG! Du är så jävla cool som menar att han inte är cool. inte Btw. du är inte cool med dina leksakspistoler heller. - Den där är bara så jävla jobbig, förstår inte vad som är kul med det heller. Redigerad 15 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Någon modig person kan väll ta screenshot på äcklet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Någon modig person kan väll ta screenshot på äcklet? Haha, gör testet din fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu var jag modig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts