Rob Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hej, Har klarat 100% eller, laddade hem en saved game. Då vet jag att man har fått kört gocart race, Jag skulle gärna vilja göra det. För gocarten är min favorit, Nån som vet vart man kan göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hej, Har klarat 100% eller, laddade hem en saved game. Då vet jag att man har fått kört gocart race, Jag skulle gärna vilja göra det. För gocarten är min favorit, Nån som vet vart man kan göra det? Hur gör man det? vet ej. går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hej, Har klarat 100% eller, laddade hem en saved game. Då vet jag att man har fått kört gocart race, Jag skulle gärna vilja göra det. För gocarten är min favorit, Nån som vet vart man kan göra det? Det finns ett GoKart race i Race Tournaments i San Fierro. Om du vet var TransFender ligger i SF. På samma ställe finns en Pay N' Spray och till höger om Pay N' Spray finns det en röd markering gå in i den och sätt igång loppet som heter Go-Go Karting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Hej, Har klarat 100% eller, laddade hem en saved game. Då vet jag att man har fått kört gocart race, Jag skulle gärna vilja göra det. För gocarten är min favorit, Nån som vet vart man kan göra det? Så du har altså köpt ett spel för runt 500:- och sen laddat hem en fil som gör att alla uppdrag försvinner, och därmed har du förstört hela spel-upplevelsen kan man säga... Får man fråga varför folk bara kan komma på att göra något sådant? Jag känner har en vänn som gjorde så, han fuskade till sig hela spelet och spelade i 10 minuter och sen la spelet på hyllan... För gott, eftersom det inte fanns något kul kvar i spelet. Jag frågade varför han inte började om och klarade allt själv. Svarat jag fick var: Nää, jag har ju redan 100%, då är det ju onödogt att klara igen! Det är så att man blir ledsen :'( OBS!, Jag var bara tvungen att säga detta, Inget illa menat eller så! Redigerad 15 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om du vill ha en gokart så behöver du bara åka till Bensinmacken vid hamnen i san fierro, bakom själva "butiken" där står en..jag kan fixa karta om du vill ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om du vill ha en gokart så behöver du bara åka till Bensinmacken vid hamnen i san fierro, bakom själva "butiken" där står en..jag kan fixa karta om du vill ? Fast han ville ju köra race med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag laddade hem 100% spar men tycker ändå spelet är kul. Jag gjorde det när jag hade klarat ca 90% jag skulle bara sammla ihop alla häst skor och sånt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Så du har altså köpt ett spel för runt 500:- och sen laddat hem en fil som gör att alla uppdrag försvinner, och därmed har du förstört hela spel-upplevelsen kan man säga... Får man fråga varför folk bara kan komma på att göra något sådant? Jag känner har en vänn som gjorde så, han fuskade till sig hela spelet och spelade i 10 minuter och sen la spelet på hyllan... För gott, eftersom det inte fanns något kul kvar i spelet. Jag frågade varför han inte började om och klarade allt själv. Svarat jag fick var: Nää, jag har ju redan 100%, då är det ju onödogt att klara igen! Det är så att man blir ledsen :'( OBS!, Jag var bara tvungen att säga detta, Inget illa menat eller så! Jag kunde inte ha sagt det själv. Däremot tror jag att de flesta som laddar ner 100% savegames även har laddat ner spelet. Min kompis gjorde exakt så och har även gjort så med GTA3 och GTA: VC. Jag blir helt galen på honom! Då går man ju miste om precis ALLT det roliga! =( För övrigt, som någon redan har sagt så finns Go-Kart-racet i SF vid Wang Cars eller vad det nu heter... Redigerad 15 juli, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En del av spelglädjen försvinner ju om man laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bakom Wang Cars så finns där olika race bland annat ett Go-kart race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu börjar ni whina på mig för att jag laddade ner en savegame. Ville bara testa att flyga stuntplane o gocart, nu har jag gjort det. så saven är borta o jag fortsätter spela. För övrigt är jag vid ca 30% och spelar då jag har lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ville bara testa att flyga stuntplane o gocart, nu har jag gjort det. Varför inte vänta tills du får tillgång till dom? Det är ju en del av spelet att klara för att få uppleva nya saker. Å Gokarten går inte å flyga xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) *Edit, jag hittade dit. förstod bara inte först. men en röd "ring" till vänster om pay'n spray Redigerad 16 juli, 2005 av Paradis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Läs dom viktiga trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts