Yocker Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har laddat upp två grejer på GTAmods.com och jag skulle uppskatta att kommentars systemet funkade, så att man kunde få lite respons på grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mmm det var ett tag sen det vart nerlaggt lite synd, eeeh jag tror det vart spammat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Och sen var vissa kommentarer oseriösa och vissa vara bara som typ "ok" "härligt" osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har laddat upp två grejer på GTAmods.com och jag skulle uppskatta att kommentars systemet funkade, så att man kunde få lite respons på grejerna. Lägg upp dina moddar i mod-sektionen här på forumet också, på så sätt kan vi kommentera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts