Blaucrozz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad spelar det för roll hur bra man är när man slåss mot björnar i skogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad spelar det för roll hur bra man är när man slåss mot björnar i skogen.. Eftersom man kan döda pve fiender lättare men framför allt så blir man bättre i pvp. Man slåss inte mot björnar i skogen. Du kanske borde prova spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 [VARNING_FÖR_GAPFLABB]HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA [/VARNING_FÖR_GAPFLABB] Nej men allvarligt, Tibia? Man ser ju inte ens när karaktären attackerar, bara massa siffror Spelkänsla är helt främmande för dig va? Största anledningen till att jag bytte tillbaka till Tibia är för polarna. Sen är det inga maxlvls och maxskills. Oändlighetsspel. love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Spelkänsla är helt främmande för dig va? Största anledningen till att jag bytte tillbaka till Tibia är för polarna. Sen är det inga maxlvls och maxskills. Oändlighetsspel. love it. Ok sry, spelar ifs runescape :"> hmm, nu blev det lite pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ok sry, spelar ifs runescape :"> hmm, nu blev det lite pinsamt... Runescape är fan inte bättre än tibia iaf. "det är 3d". Vad hjälper det när spelet är värre än en riktigt läskig könsjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Runescape är fan inte bättre än tibia iaf. "det är 3d". Vad hjälper det när spelet är värre än en riktigt läskig könsjukdom. Wow, en mod! säg mig.. var har ni varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Wow, en mod! säg mig.. var har ni varit? Uuuhm, eeeeh.. Non of ure buisniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 http://www.tawerna.rpg.pl/dane/trpg/tawerna62/dane/bonustibia.jpg Fan va kul tibia ser ut! WOOOW! Jag spelar Puppy på funplanet än tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 http://www.tawerna.rpg.pl/dane/trpg/tawerna62/dane/bonustibia.jpg Fan va kul tibia ser ut! WOOOW! Jag spelar Puppy på funplanet än tibia Sunkig upplösning. föresten så var det där ett av de tråkigaste screenshoten jag har sett. Killen testar en SD på honom. WoooW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Sunkig upplösning. föresten så var det där ett av de tråkigaste screenshoten jag har sett. Killen testar en SD på honom. WoooW.. Haha, jo kul med sd test http://img140.imageshack.us/img140/4387/behe00258xq.jpg En bild från när jag spelade tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har tänkt köpa det ett tag men det kommer jag nog inte göra eftersom jag köpt WoW istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Köpte det spelet idag, mkt kul spel. Edit, ni vet när man ska gå ut i krig, gör man bara mission på mission, eller kommer man kunna göra som i början?(gå runt fritt och göra quests) btw, är på lv 3 edit 2, det var fan as svårt efter kriget, startade om, och ska fan stanna i första "världen" till lv 20. Någon som har en bra karta över vart alla quests finns i första världen? Redigerad 21 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts