Jump to content

Guild wars

nexus
 Share

Recommended Posts

En fråga angående Guild Wars som jag undrar.

Är det så att bara i städer så kan man se alla dom som är online, och när man har kommit ut i "vildmarken" så finns det bara såna bots överallt. E det sant?

Det är delvis sant. Man kan forma ett "party" inne i en stad, och gå tillsammans. Men går man ut själv, så är man själv.

Ta det lungt, det är inte så dåligt som det låter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka något av spelen.

Ni kommer tröttna på båda.

Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. ^_^

[VARNING_FÖR_GAPFLABB]HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :huh:^_^^_^:P:lol::lol::lol::lol: [/VARNING_FÖR_GAPFLABB]

Nej men allvarligt, Tibia? Man ser ju inte ens när karaktären attackerar, bara massa siffror :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lirat Guild Wars, och jag tycker inte det var det absoluta bästa spelet precis, så himmla jobbigt när du är i en stad och ska gå ut i vildmarken så måste det börja ladda såklart, Javisst spelet är gratis iofs men jag säger bara en sak och det är........

WoW FOR THA LAJF

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela spänningen försvinner ju när man inte kan bli gankad när man är ute och plockar blommor, förstår inte hur folk kan ens tänka tanken att det skulle vara bättre än WoW. Jag menar ok WoW kostar pengar men det är inte så mycket och det bli ju konstant bättre... Guild wars är ju typ bli lvl 20 ( :lol: ) och köp en färgglad mantel.. kul, kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela spänningen försvinner ju när man inte kan bli gankad när man är ute och plockar blommor, förstår inte hur folk kan ens tänka tanken att det skulle vara bättre än WoW. Jag menar ok WoW kostar pengar men det är inte så mycket och det bli ju konstant bättre... Guild wars är ju typ bli lvl 20 ( :rolleyes: ) och köp en färgglad mantel.. kul, kul

tyvärr. men du e visst lite efter i utvecklingen. (ta det som en komplimang. ;P )

meningen med gw är att hur bra man är inte ska bero på hur länge man spelat. utan hur skicklig man är...

därför så skulle det vara obalanserat om man kunde ha högre lvl än 20.

största delen av GW är föressten PvP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor