nexus Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är de någon här på gtasajten som spelat guild wars. Sökte på googel och det så rätt coolt ut. Eller är det bara ett online spel som WoW(world of warcraft) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men är det ett online spel som WOW att det kostar i månaden :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 "Bara ett onlinespel som WOW"? VAFAN MENAR DU MED DET!?? Förlåt jag kan få såna humörförändringar ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men jag undrade bara om det kostade i månaden eller är det gratis att ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) En fråga angående Guild Wars som jag undrar. Är det så att bara i städer så kan man se alla dom som är online, och när man har kommit ut i "vildmarken" så finns det bara såna bots överallt. E det sant? Redigerad 14 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om det inte kostar ska jag nog åka och köpa det imorgon eller över morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det kostar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Yes!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En fråga angående Guild Wars som jag undrar. Är det så att bara i städer så kan man se alla dom som är online, och när man har kommit ut i "vildmarken" så finns det bara såna bots överallt. E det sant? Det är delvis sant. Man kan forma ett "party" inne i en stad, och gå tillsammans. Men går man ut själv, så är man själv. Ta det lungt, det är inte så dåligt som det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Så du menar att man kan gå flera utanför städerna. Men om man inte kan det så undrar jag hur stora städerna är så jag och några kompisar kan gå runt och ha gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Spelet är ju hjärndödare än Runescape.. köp WoW det är värt det.. 200:- varannan månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Orka något av spelen. Ni kommer tröttna på båda. Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Orka något av spelen. Ni kommer tröttna på båda. Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. På WoW? Nenene you gotta be kidding me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Orka något av spelen. Ni kommer tröttna på båda. Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. Tibia e ett sug spel :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. .... Du lägger ner WoW för Tibia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Orka något av spelen. Ni kommer tröttna på båda. Börja spela Tibia. Jag har börjat igen efter 5 månader med WoW. [VARNING_FÖR_GAPFLABB]HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA [/VARNING_FÖR_GAPFLABB] Nej men allvarligt, Tibia? Man ser ju inte ens när karaktären attackerar, bara massa siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har lirat Guild Wars, och jag tycker inte det var det absoluta bästa spelet precis, så himmla jobbigt när du är i en stad och ska gå ut i vildmarken så måste det börja ladda såklart, Javisst spelet är gratis iofs men jag säger bara en sak och det är........ WoW FOR THA LAJF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hela spänningen försvinner ju när man inte kan bli gankad när man är ute och plockar blommor, förstår inte hur folk kan ens tänka tanken att det skulle vara bättre än WoW. Jag menar ok WoW kostar pengar men det är inte så mycket och det bli ju konstant bättre... Guild wars är ju typ bli lvl 20 ( ) och köp en färgglad mantel.. kul, kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hela spänningen försvinner ju när man inte kan bli gankad när man är ute och plockar blommor, förstår inte hur folk kan ens tänka tanken att det skulle vara bättre än WoW. Jag menar ok WoW kostar pengar men det är inte så mycket och det bli ju konstant bättre... Guild wars är ju typ bli lvl 20 ( ) och köp en färgglad mantel.. kul, kul tyvärr. men du e visst lite efter i utvecklingen. (ta det som en komplimang. ) meningen med gw är att hur bra man är inte ska bero på hur länge man spelat. utan hur skicklig man är... därför så skulle det vara obalanserat om man kunde ha högre lvl än 20. största delen av GW är föressten PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts