elle Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur kommer man in i area 51 basen utan att få poliserefter sig plus så att grindarna öppnas går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur kommer man in i area 51 basen utan att få poliserefter sig plus så att grindarna öppnas går det? Menar du under uppdraget black project eller bara för att ha kul? Vet inte om man kan det då. Men skriv in koden för aldrig efterlyst och så att du blir immun mot skott. Flyg in med ett jetpack eller flygplan. Och gå till det stället som man gick in i uppdraget och skjut sönder gallret. Vet inte om det funkar för jag har aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elle Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag skulle vilja komma in under jorden så, men det värkar inte som man kan det1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Heter det inte Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Heter det inte Area 69 Joo det stämmer bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 På sidan av basen finns en öppen grind, eller det är bara ett stängsel som fattas. har inte riktigt prövat att gå in men om man ska komma in antar jag att man måste smyga om det ens går att komma dit utan att få 1.000000 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts