Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) LC, VC, SA i ett spel. Okej, Coolt att du är med och gör det. Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som vet vad felet kan vara för mig? Varje gång jag startar blir det felrapport. Det står att det har uppstått problem och "gta_sa.exe" måste avslutas. Jag har stängt av alla brandväggar och ominstallerat GtaT flera gånger. Jag har till och med ominstallerat hela spelet, men det gjorde inte saken bättre. Jag är verkligen sugen på att få spela lite online nu och skulle gärna vilja få hjälp fort. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som vet vad felet kan vara för mig? Varje gång jag startar blir det felrapport. Det står att det har uppstått problem och "gta_sa.exe" måste avslutas. Jag har stängt av alla brandväggar och ominstallerat GtaT flera gånger. Jag har till och med ominstallerat hela spelet, men det gjorde inte saken bättre. Jag är verkligen sugen på att få spela lite online nu och skulle gärna vilja få hjälp fort. Tack. Formatera datorn de brukar alltid hjälpa för mig! kan vara lite svårt om man inte kan. Gör det inte om du inte kan, :'( . Men kan du och du har xp cd och lite andra saker så gör de Jag säger inte att det kommer hjälpa men det har alltid gjort de för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BaeveR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kaboom.. kan man fixa in hastighetsmätaren i vanliga gta? alltså carrier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Formatera datorn de brukar alltid hjälpa för mig! kan vara lite svårt om man inte kan. Gör det inte om du inte kan, :'( . Men kan du och du har xp cd och lite andra saker så gör de Jag säger inte att det kommer hjälpa men det har alltid gjort de för mig Jag tänker förstås inte formatera datorn bara för att jag har problem med GtaT, så desperat är jag inte... Hmm... Tack för tipset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_me Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det står att servern är avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan inte nån lägga upp en server just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag slår up min igen 213.80.120.146 Lösen: pelle port: 2085 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ok, scripten är snart klara. Det kommer att vara 3 scripts. 1: För de som vill spawna i LS. 2: För de som vill spawna i SF. 3: För de som vill spawna i LV. Jag lägger upp servern nu. Redigerad 17 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag lägger upp servern nu. Det fungerar inte för mig att gå in på servern nu, även fast den är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det fungerar inte för mig att gå in på servern nu, även fast den är online. Samma här(dot)(dot)(dot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Den blev stängd igen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja nu blev den stängd igen, men jag tycker vi borde tacka kaboom för att han lägger in en bra server som vi kan spela på. Tack tack kaboom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ja nu blev den stängd igen, men jag tycker vi borde tacka kaboom för att han lägger in en bra server som vi kan spela på. Tack tack kaboom. W0rd! De e en bra server Edit: Glömda tacka Tack! Redigerad 17 juli, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Finns det några andra svenska servrar än Kabooms? Inte för att det är fel på den, men andra alternativ är alltid bra. Redigerad 17 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Inte för att verka trög eller så men vad är det för kul med multiplayer? va gör man som man inte kan göra på det vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Inte för att verka trög eller så men vad är det för kul med multiplayer? va gör man som man inte kan göra på det vanliga? Göra det vanliga med andra är roligare. Redigerad 17 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Göra det vanliga med andra är roligare. Okej .. jag ser inget nöje i det bara eftersom man inte kan skjuta utan typ bara köra runt ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) I don´t know about you guys but street race is teh shit for me. edit: btw så e ju 2 av de roligaste sakerna som finns att snacka med folket på sajten och köra gta sa och nu har vi möjlighet att göra båda samtidigt ...blir nästan lite religös (tror på gta guden).(tror han heter Rocks Targames). Redigerad 17 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det någon server uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts