Invictus Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Va e nytt då? förutom kläderna. Man börjar med typ fullt i Driving Skill, Flying Skill & Bike Skill, Vet ej vad som mer är nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 1. Kommer det va som det e nu när den färdiga versionen ges ut?(så alla andra laggar runt) 2. Vad e clanerna till för på gtat.org? (joina min, skapade en för att se vad det va) 3. Updatera oss (vad gör du/ni just nu, när kommer nästa version, vad innehåller den trorligtvis för nya saker? 1. Nej, alla kommer inte att "lagga runt" när 1.0 släpps.. 2. Clanerna är till VC versionerna (Borde lägga ner det där faktiskt). 3. Jo, just nu så jobbar jag på en ny SCM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När ska du slå på servern i dag Kaboom? hade väldigt kul igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Servern är påslagen med ett testscript (BMX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Finns det bara cycklar på din server Kaboom? Redigerad 17 juli, 2005 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kul race med Lance och Fireblade igår. Ska spela lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vad har hänt med din server nu Kaboom? Den verkar vara nere Ska du slå på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja, jag vill också ha igång den. Skulle ju mc-gänga med Fireblade och _Lance_Vance_ förut idag men jag va tvungen att dra så kommer jag tillbaka och så är den nere. Då blev jag liksom lite ledsen i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja, jag vill också ha igång den. Skulle ju mc-gänga med Fireblade och _Lance_Vance_ förut idag men jag va tvungen att dra så kommer jag tillbaka och så är den nere. Då blev jag liksom lite ledsen i ögat. Ja vi får försöka stå ut! Men när servern sen öppnar då ska vi spela som F*N (om den nu öppnar igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan ingen annan göra en server då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har en server uppe 213.80.120.146 inget Password port: 2085 Alla är välkomna jag hade bara tänkt att ha den tills Kabooms server startar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gta Krashar när jag kör GtaT :'( Vill köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Att det crashar lite då och då är vanligt för alla men om det crashar helatiden är inte så vanligt . pröva med att ominstallera SA och Gtat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jag har en server uppe 213.80.120.146 inget Password port: 2085 Alla är välkomna jag hade bara tänkt att ha den tills Kabooms server startar igen alltså: gtat://213.80.120.146:2085 (klistra in i webbläsaren) Redigerad 17 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jag har en server uppe 213.80.120.146 lösenord:pelle port: 2085 Alla är välkomna jag hade bara tänkt att ha den tills Kabooms server startar igen Lösenord: pelle Redigerad 17 juli, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 17 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Min server är uppe igen (Med BMX Scriptet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BaeveR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag får felmedelande hela tiden? nån seom vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om du försöker gå in på min server så är det för att den är nere. Men om du får det helatiden annars så kan du pröva med att ominstallera SA och gtaT Vet inte om det hjälper men du kan pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Uppdaterad script! (Se första posten) Med Hastighetsmätare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts