_lance_vance_ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag kan ej spela det. det står att det är av. snälla kan nån hjälpa mig. :'( Försöker du logga in på min server eller, min är av och det har den varit i två veckor Bara för skojsskul(eller hur det nu stavas) ska jag starta min Då får jag se om det är många som trötnat på gtat 0.1b 213.80.120.146 Port: 2085 lösenord: pelle Edit: tydligen var det inte så många som ville spela så servern stängs Redigerad 12 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kan ingen lägga upp en server? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror nog att vi e många som vill ha ett SA MP med vapen och passagerare. längtar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror nog att vi e många som vill ha ett SA MP med vapen och passagerare. längtar (:!!! Man kan vara passagerare med Online Andreas Reloaded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mm men det funkar inte så jag hoppas på e annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mm men det funkar inte så jag hoppas på e annan. Hm, är du inloggad på MSN? Jag kan kanske hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Vad är GTA Sweden? Kan inte Kaboom är din server som du skrev i början uppe än? (:!!! Redigerad 18 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts