Kaboom Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Mycket stabilare version ute nu! GtaT: SA 0.1b Denna fungerar endast med SA. Chatten är förbättrad, man kan använda speciella tecken som: /:.)åäö, osv. Dessutom så är alla fordon synkroniserade! Ladda ner! Min server är öppen för Gtasajtare: gtat://212.112.55.234:2085 Pass: pelle Fordon ni själva kan spawna: PCJ QUAD CHEETAH RCRACER FREEWAY PICADOR BF400 RCCAM Serverstatus( Grön: Online, Röd: Offline ): http://www.sw33tn3ss.net/~dracoblue/check/212.112.55.234/2085.jpg Uppdaterad SCM fil: Ersätt gtat.main.scm filen som ligger i DIN SA MAPP\data\script med denna. SCM Filen är bifogad i denna posten. Redigerad 18 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Cant login, wrong version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Cant login, wrong version Fixat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 *Installerar* Hoppas man får köra med mods installerade (GTA Sweden BETA v1.0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vill ha gta sweden beta Onttopic:Är servern uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vill ha gta sweden beta Onttopic:Är servern uppe *host* www.gta-sweden.com/forum *host* Om servern är uppe? Du kan ju alltid testa att gå in på den Hm.. Och vad var det Kaboom skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Går inte komma in, står bara "Disconnected from server" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lagt ner servern eller? Vad är det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lagt ner servern eller? Vad är det frågan om? Nej, det har jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om man startar egen server hur ser man vilket ip servern har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej, det har jag inte? Är det bara min dator eller laggar det i cirka tio sekunder då och då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte du svara kaboom behöver ett svar Hur tar jag reda på min servers ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte du svara kaboom behöver ett svar Hur tar jag reda på min servers ip www.whatismyip.com Btw, spelet startas inte när jag trycker "Connect" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tack!! Edit:Jag blir discoonected ibland varför då???? Redigerad 14 juli, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Faan vad kul det va....testa ni som ej gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Btw, spelet startas inte när jag trycker "Connect" Samma här. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ahh, Anathema, DimpZ, Howhow och jag hade kul i LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ahh, Anathema, DimpZ, Howhow och jag hade kul i LV.. Yes! Vi får göra om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Japp, det var skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Japp, det var skoj! Yes Blir ännu roligare med vapen och ny kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts