xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Snacka om den gamla Batman serien från 60-talen som går på TV4+ här! Själv tycker jag serien är svinhärlig! Att få ett gott skratt varje kväll sitter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) På TV4+?!?!?!! Vilken tid? Redigerad 14 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 På TV4+?!?!?!! Vilken tid? Kollar du på Conan först, efter det kommer M.A.S.H, även en gammal 60-talare om vietnamkriget, sen efter det kommer Batman AKA Läderlappen! Conan kommer snart btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Snacka om den gamla Batman serien från 60-talen som går på TV4+ här! Själv tycker jag serien är svinhärlig! Att få ett gott skratt varje kväll sitter bra! Köpte den i canada för 60kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har aldrig sett den där duon så o-cool någon gång i hela mitt liv Maken till dåligt skådespeleri. Sedan undrar jag vad för jävla moral-nisse som skrivigt de där manusen! Jag vill ge honom det onda ögat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Maken till dåligt skådespeleri. Sedan undrar jag vad för jävla moral-nisse som skrivigt de där manusen! Jag vill ge honom det onda ögat! Men det är ju det som e kul dumbass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bah, den serien äger ju alla andra serier på TVn! Slagsmålsscenerna är ju så heta! "Kapoooow!" "Uuugh!" "Baaam!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det dummaste är ju när batman "slänger" robin så att han slår/sparkar till motståndaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men det är ju det som e kul dumbass! Kul, jag blir lätt skamsen. Att sådant kan produceras av människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte ana att Robin sa detta: - Heliga nyårsafton, Läderlappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte ana att Robin sa detta: - Heliga nyårsafton, Läderlappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kan inte ana att Robin sa detta: - Heliga nyårsafton, Läderlappen! Hans kraftuttryck är ju rätt roliga Heliga geografi Stora Titanic Heliga hemläxor Tihi Men den stora frågan är, vad hände med coolheten, och vadan deras gay-kläder!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag stör mig på att allt heter bat-nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Conan, M*A*S*H och sen Batman...tycker TV4+ har fått till rätt bra natt tv, även om det inte är så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Serien sänds just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men den stora frågan är, vad hände med coolheten, och vadan deras gay-kläder!? Coolheten försvann när man bestämde sig för att göra en komediserie av skiten. Adam West for teh win (han äger i Family Guy)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det går på dagarna kring 16 också, för övrigt värdelös serie =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HAHA.. nej tacka vet jag mannen från uncle om de ska va nåt.. brukade pappa kolla på när han va lite... värsta gryma effekterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker ni ögonbrynen e sexiga som dom har målat vita på masken haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker hela den serien är lam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts