Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ni som har blivit mobbade, på vilket sätt har ni blivit mobbade? För mitt namn,och att jag mognade tidigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ni som har blivit mobbade, på vilket sätt har ni blivit mobbade? Jag var rätt liten och svag när jag gick i 6:an. så några av killarna i min klass gick på mig för att jag inte kunde försvara mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag var rätt liten och svag när jag gick i 6:an. så några av killarna i min klass gick på mig för att jag inte kunde försvara mig själv. Det e fegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag blev smått misshandlad, retad för att jag kunde mycket och för att jag var trevlig när jag gick i 4:an vårterminen. Nästa gång jag ser den killen(eller nån av hans idiotkompisar som mobbade mig), asså jag svär ska slå honom så jävla hårt så... Redigerad 15 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Delvis för att min morsa är från Finland, hon bodde där till hon var 2 år, personen som jävlades med mig, hade samma ursprung som jag, han fattar ju inte så mycket, eftersom han tycks vara mentalt efterbliven och allmänt modifierad i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Delvis för att min morsa är från Finland, hon bodde där till hon var 2 år, personen som jävlades med mig, hade samma ursprung som jag, han fattar ju inte så mycket, eftersom han tycks vara mentalt efterbliven och allmänt modifierad i huvet. Min morsa bodde i finland tills hon var 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 I högstadiet var jag var det 4 personer som jag än idag hatar som alltid kallade mig "dvärg" och "bög"... En av dom har jag gett igen på... dom andra bryr jag mig inte om... fast om dom skulle vara jobbiga igen då kommer jag bli så förbannad som Adam Sandler i "Waterboy" Killen jag gav igen på... var inte fysiskt (eller iallafall inte från mitt håll)... Vi satt och spelade poker i skolan och killen tittade på då han plötsligt slog mig på överarmen och alla säger "ohhhhh"... Fast jag tyckte inte det gjorde ont så jag sa... Oj va gulligt... Sen slog han igen då sa jag: Du slår nääästan lika hårt som en lågstadieunge... Då fortsatte han slå men jag parrerade hans slag så han gick bort helt generad för att han inte fått övertaget över mig... Sen dess har han aldrig varit på mig... Det bästa av allt var att han framställdes som stark i bland folk jag kände ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag blev mobbad förut för min danska dialekt. Det var en liten jävel som försökte iår det slutade med att jag ordnade upp saken så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 2short4the rest? En japsare (asiatisk svensk) gick på mig förut, jag slog till han efter typ en månad han hållt på, och skrek "Jävla kinesjävel." (Bara sur, flög bara ut ur mig.) Så svarar han "Käften, det där har alla retat mig för förut, innan jag flyttade hit." Jag stog som ett stort jävla frågetecken. Typ, hade han blivit mobbad? Sen nu börjar ju jag gymnasiet så nu slipper man han. Är endå inte rädd för dom. Har börjat lira C-S med en massa jävla kompisar till han, så dom är värsta schysst osv mot mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 2short4the rest? En japsare (asiatisk svensk) gick på mig förut, jag slog till han efter typ en månad han hållt på, och skrek "Jävla kinesjävel." (Bara sur, flög bara ut ur mig.) Så svarar han "Käften, det där har alla retat mig för förut, innan jag flyttade hit." Jag stog som ett stort jävla frågetecken. Typ, hade han blivit mobbad? Sen nu börjar ju jag gymnasiet så nu slipper man han. Är endå inte rädd för dom. Har börjat lira C-S med en massa jävla kompisar till han, så dom är värsta schysst osv mot mig nu. Kinesjävel... guling kallar man dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts