Jump to content

Mobbning

Guitar_Fucker
 Share

Recommended Posts

Han trodde vi va kompisar... kunde knappt läsa.. han va lite borta i skallen.. va så jävla seg... hans kläder -_-

men ja mobbar inte nu.. hatar han.. mobbar inte, mobbade han inte direkt heller... kunde väll fråga varför han åt snor o sa att han va töntig....

Jaa....men man va juh inte helt klar i skallen när man va liten....när jag tänker efter har jag också vart rikigt elak mot någon inte ont anande jävel någon gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ja, folk har väl mobbat mig förut...

Men jag har aldrig mobbat, bara gett igen när folk jävlats med mig. Och jag säger åt folk direkt när jag inte gillar vad de gör. Om de inte lägger av, tar jag till våld och slår emot dom. Då får de skylla sig själva. Har man varnat dom, så har man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, folk har väl mobbat mig förut...

Men jag har aldrig mobbat, bara gett igen när folk jävlats med mig. Och jag säger åt folk direkt när jag inte gillar vad de gör. Om de inte lägger av, tar jag till våld och slår emot dom. Då får de skylla sig själva. Har man varnat dom, så har man.

Du har ändå ingen rätt o slå dom egentligen -_-

kan man polisanmäla sånna som mobbar??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man polisanmäla sånna som mobbar??

Japp min polare danne (som jag skrev att jag brukar slå på i andra tråden) blev det....

Han blev avstäng från skolan en vecka med.... Men den lilla fittungen som sa att han mobbade han är rent tom i huvudet.... ljög och sånt skit om saker han inte gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp min polare danne (som jag skrev att jag brukar slå på i andra tråden) blev det....

Han blev avstäng från skolan en vecka med.... Men den lilla fittungen som sa att han mobbade han är rent tom i huvudet.... ljög och sånt skit om saker han inte gjort...

Danne blev anmäld för misshandel och psykiskt lidande om jag inte tar fel...

Som sagt, ungen som anmälde var tom i bollen och ljög ihop en massa för Danne inte ville vara med honom mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag mobbade en kille när jag gick i 6:an, kallade honom öknamn som "putte" för att han var väldigt kortväxt, jag mobbade honom för att jag inte var så populär av dom populära personerna i min klass, det var rätt mycket slagsmål mellan mig och några av dom, så när jag mobbade honom så kände jag mig "tuffare", men när jag började 7:an så kom jag i en klass med mina bästa vänner och slapp dom som slog och mobbade mig i 6:an,sen dess har jag aldrig mobbat eller blivit mobbad.

dom som mobbar har ofta själv blivit mobbade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en polare brukade mobba en kille i 5an, sen gick vi för långt och blev avstängda i 4 dagar.. det var rätt skönt att slippa skolan -_- men fick utegångsförbud i 1 månad för det :I slutade mobba honom efter det

edit: stavfel (Fuck istället för fick :))

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jävlades ofta med en kille på lågstadiet, drog undan hans stol när han skulle sätta sig osv. Det konstiga är att jag också var bästa kompis med honom. Är bra kompis med honom idag med. Han är klumpig så alla småjävlas lite med honom fortfarande :shifty: Blivit mobbad har jag inte, bara nårra kommentarer nån gång eller så då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor