Guitar_Fucker Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Läste nyss SlewMe's tacktråd till Gtasajten och blev rätt berörd av den och tänkte starta en tråd om mobbning.. Skriv på om allt möjligt inom ämnet... Har du blivit mobbad eller mobbat någon? Själv så blev jag mobbad för att jag var tjock när jag var liten Hatar mobbning och allt som har med det att göra....Mobbare är svaga... Skriv på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har mobbat... när ja va mindre eller ja mobbade inte så jätte mycke.. lite grann bara... en kille i klassen va jävligt taskig mot han... ja gjorde väll nånting nån gång typ... men han va så ful o äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har aldrig blivit mobbad (peppar, peppar, ta i trä) och det är jag jävligt glad för. Däremot har jag blivit retad när jag var barn. Dels hade jag talfel, så det skulle de reta mig för, och dels var jag tjock, och det är ju alltid lika kul att reta tjockisar! Dessutom var det en liten blek idiot som kallade mig för neger under hela lågstadiet. Men jag tog det som en komplimang. Har alltid velat vara svart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har aldrig blivit mobbad (peppar, peppar, ta i trä) och det är jag jävligt glad för. Däremot har jag blivit retad när jag var barn. Dels hade jag talfel, så det skulle de reta mig för, och dels var jag tjock, och det är ju alltid lika kul att reta tjockisar! Dessutom var det en liten blek idiot som kallade mig för neger under hela lågstadiet. Men jag tog det som en komplimang. Har alltid velat vara svart... Va fan kalla han dig neger för? visste han inte va de va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Har blivit mobbad på en assjobbig blatteskola. Allt det som har hänt där e över nu, bara o skita i. Mobbing är bland det värsta som finns, hatar mobbare, söker bara offer för att ha kul Redigerad 14 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har mobbat/blivit mobbad. Men ingen jävel vågar göra det nu för jag är stor som fan(inte tjock) (SMAL) och lång.Och om dom rör mina polare så sliter jag upp deras inälvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mobbare är såna personer som har det jobbigt hemma och är oftast avundsjuka på folk som det går bra i skolan för (det är iallafall min uppfattning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hjälpte till att slå ner en kille i trean... Och nr jag säger slå ner så menar jag faktiskt slå ner.. Trots att vi gick i trean.. Så jäkla sjukt egentligen.. Sa till en lärare efteråt! Redigerad 14 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hatar mobbing. Tycker alla som mobbar ska få känna hur det känns att bli riktigt jävla mobbade så dom vet hur det käns! (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Känn igen en mobbare: Är rädd för att förlora. Om man säger något dumt tillbaka så blir han agressiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Va fan kalla han dig neger för? visste han inte va de va? Jag vet inte... Jag är ju mörkhårig och har lätt att bli solbränd. Och sommaren innan jag började ettan så hade jag varit i Turkiet, så jag var väl lite... "mörk". Och han är vit som ett jävla spöke, så han var väl avundsjuk och drog till med det värsta han kunde komma på som hade med mörk hy att göra... Han är en jävla idiot även nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Alla som säger att folk som mobbar e avundsjuka o så... så säger ni för att ni inte kommer på nåt bättre o säga om mobbarna, ni såg de nånstans o tyckte de lät bra... de stämmer inte... inte fan va ja avundsjuk på en ful kille me 70 tals kläder med byxorna uppe vid bröste så pungen trycktes upp, med mjäll på hela axlarna o åt snor... inte fan va ja avundsjuk på han... orkar inte me folk som säger att dom som mobbar e avundsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Alla som säger att folk som mobbar e avundsjuka o så... så säger ni för att ni inte kommer på nåt bättre o säga om mobbarna, ni såg de nånstans o tyckte de lät bra... de stämmer inte... inte fan va ja avundsjuk på en ful kille me 70 tals kläder med byxorna uppe vid bröste så pungen trycktes upp, med mjäll på hela axlarna o åt snor... inte fan va ja avundsjuk på han... orkar inte me folk som säger att dom som mobbar e avundsjuka Alla vuxna säger det till dem som blir mobbade... Så då har man lärt sig det. Det kommer naturligt, liksom... Redigerad 14 juli, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Alla som säger att folk som mobbar e avundsjuka o så... så säger ni för att ni inte kommer på nåt bättre o säga om mobbarna, ni såg de nånstans o tyckte de lät bra... de stämmer inte... inte fan va ja avundsjuk på en ful kille me 70 tals kläder med byxorna uppe vid bröste så pungen trycktes upp, med mjäll på hela axlarna o åt snor... inte fan va ja avundsjuk på han... orkar inte me folk som säger att dom som mobbar e avundsjuka Det kanske inte är så på din skola men på de jag har gått på har det varit så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 BroDD...eller så kanske det är för att man hatar en människa innerligt...som du gjorde....men varför mobbade du han? för att du störde dig på att han var så jävla ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Alla som säger att folk som mobbar e avundsjuka o så... så säger ni för att ni inte kommer på nåt bättre o säga om mobbarna, ni såg de nånstans o tyckte de lät bra... de stämmer inte... inte fan va ja avundsjuk på en ful kille me 70 tals kläder med byxorna uppe vid bröste så pungen trycktes upp, med mjäll på hela axlarna o åt snor... inte fan va ja avundsjuk på han... orkar inte me folk som säger att dom som mobbar e avundsjuka Problem hemma då? Får inte folk vara som dom vill? Om nu nån snubbe har 70-talskläder och äter snor osv, låt han göra det. Trivs han med det så låt han trivas med det! Även om det är äckligt att äta snor och det kanske inte är särskilt snyggt så behöver man inte hålla på med personen hela tiden för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Alla vuxna säger det till dem som blir mobbade... Så då har man lärt sig det. Det kommer naturligt, liksom... För o trösta barnen ja.. skulle inte jag gö... ja tänker fan inte ljuga för mina barn...tar väll hellre ett snack då me hans/hons föräldrar eller nåt o säger åt barnen o ge fan i mitt barn innan ja slår upp kulorna i magen på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte mobbat medvetet men blivit mobbad... men det var typ när jag gick i 1-3 ,.. Nu finns det ju några killar som håller på lite men skiter i dom .... Dock har man kontakter som gärna slår ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 BroDD...eller så kanske det är för att man hatar en människa innerligt...som du gjorde....men varför mobbade du han? för att du störde dig på att han var så jävla ful? Han trodde vi va kompisar... kunde knappt läsa.. han va lite borta i skallen.. va så jävla seg... hans kläder men ja mobbar inte nu.. hatar han.. mobbar inte, mobbade han inte direkt heller... kunde väll fråga varför han åt snor o sa att han va töntig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Problem hemma då? Får inte folk vara som dom vill? Om nu nån snubbe har 70-talskläder och äter snor osv, låt han göra det. Trivs han med det så låt han trivas med det! Även om det är äckligt att äta snor och det kanske inte är särskilt snyggt så behöver man inte hålla på med personen hela tiden för det. Höll inte på med personen hela tiden.. aldrig rättaresagt.. förutom de ja sa i min förra post EDIT: kunde erbjuda han o sitta vid mitt o mina kompisars bord för o va snäll ibland även fast ja hatade han Redigerad 14 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts