Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur fan kan ni slänga ut bilder på en snubbe och börja snacka skit om honom? Taskigt som fan Det e lätt det e bara att slänga upp en bild på nån sen snacka skit om honom/henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det e lätt det e bara att slänga upp en bild på nån sen snacka skit om honom/henne Hoppas att han anmäler er.. eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hoppas att han anmäler er.. eller nått.. Mm, hoppas han anmäler dom oxo skulle vara lite småkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mm, hoppas han anmäler dom oxo skulle vara lite småkul Hihi ja =) och jag hoppas att du har det skönt nu när du runkat åt bilden på honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hihi ja =) och jag hoppas att du har det skönt nu när du runkat åt bilden på honom.. Jaha.. har inte runkat på 2 dagar så.. Mkay?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När jag var 4 bast högg jag min storebror i benet med en gaffel kl 6 en lördags morgon ....samtidigt skrek jag tydligen "NINJA TURTLES!!" har inget minne av denna händelse, men har fått höra om den ett antal ggr... ps rafael 4 ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jaha.. har inte runkat på 2 dagar så.. Mkay?! Nä om man inte räknar med det du håller på med just nu, MMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmkaaaaaaaayyyyyyyyy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nä om man inte räknar med det du håller på med just nu, MMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmkaaaaaaaayyyyyyyyy Ska och kommer inte runka ikväll, ska till min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ska och kommer inte runka ikväll, ska till min flickvän Du har ju redan runkat så varför ska du runka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Du har ju redan runkat så varför ska du runka igen? Kan inte du skaffa ett liv ist för att tjata på mig om att jag ska runka? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kan inte du skaffa ett liv ist för att tjata på mig om att jag ska runka? :/ Det är ju du som är kåt i killen Ajja ska inte störa dig mer så att du kan fortsätta med vad du än höll på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är ju du som är kåt i killen Ajja ska inte störa dig mer så att du kan fortsätta med vad du än höll på med För helvete, väx upp småbarn. Vad är anledningen till at du är så barnslig och påstar att han runkar till en bild på en skitful snubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är anledningen till at du är så barnslig och påstar att han runkar till en bild på en skitful snubbe? För att han gör det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 För helvete, väx upp småbarn. Vad är anledningen till at du är så barnslig och påstar att han runkar till en bild på en skitful snubbe? Ääh, bara retar mig på att man lägger upp en bild på en kille och sen sitter och snackar skit om honom, hur kul skulle det varit om jag hade lagt upp en bild på dig på ett forum och sen hade alla skrivit hur ful du va och pekat ut var nånstans felet sitter på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ääh, bara retar mig på att man lägger upp en bild på en kille och sen sitter och snackar skit om honom, hur kul skulle det varit om jag hade lagt upp en bild på dig på ett forum och sen hade alla skrivit hur ful du va och pekat ut var nånstans felet sitter på dig? Skulle nog inte brytt mig så mycket. Antagligen för att det mesta som hade blivit sagt antagligen inte är sant. Om ens hälften av det folk har sagt om honom är sant, tror jag inte han bryr sig så mycket eftersom han verkar veta att de flesta inte tycker om honom och att han är med folk han vet inte vill vara med honom. Däremot kan jag hålla med om att han borde anmäla han som la upp bilden, eftersom det är olagligt att lägga ut bilder på internet utan att den/de som är på bilden säger att han får lägga ut bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Ääh, bara retar mig på att man lägger upp en bild på en kille och sen sitter och snackar skit om honom, hur kul skulle det varit om jag hade lagt upp en bild på dig på ett forum och sen hade alla skrivit hur ful du va och pekat ut var nånstans felet sitter på dig? Det skulle faktist vara väldigt skojj ^^ skulle leta upp dig och slita av dina fingrar och sen sen slita ut dina tänder och skära sönder dina ögon Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet.. 2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop.. 3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs! 4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner) 5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah! 6. Tänderna är ju helt gula.. euh.. 7. Dubbelhaka, men nej tack.. 8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv? Haha fan vad kul! Vi slänger upp en bild på en unge sen hittar vi fel på honom! HAHAHA! Lägg upp en bild på dig så kan vi hitta fel på dig! Förfan, lägg av! Så jävla omoget att peka ut fel på personer du inte känner. (tror jag iaf, känner du honom?) Blir så jävla lack på personer som håller på så, skaffa ett liv istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Haha fan vad kul! Vi slänger upp en bild på en unge sen hittar vi fel på honom! HAHAHA! Lägg upp en bild på dig så kan vi hitta fel på dig! Förfan, lägg av! Så jävla omoget att peka ut fel på personer du inte känner. (tror jag iaf, känner du honom?) Blir så jävla lack på personer som håller på så, skaffa ett liv istället! ORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts