Jump to content

Värsta du gjort mot någon annan?

vinnecool
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

För helvete, väx upp småbarn.

Vad är anledningen till at du är så barnslig och påstar att han runkar till en bild på en skitful snubbe?

Ääh, bara retar mig på att man lägger upp en bild på en kille och sen sitter och snackar skit om honom, hur kul skulle det varit om jag hade lagt upp en bild på dig på ett forum och sen hade alla skrivit hur ful du va och pekat ut var nånstans felet sitter på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ääh, bara retar mig på att man lägger upp en bild på en kille och sen sitter och snackar skit om honom, hur kul skulle det varit om jag hade lagt upp en bild på dig på ett forum och sen hade alla skrivit hur ful du va och pekat ut var nånstans felet sitter på dig?

Skulle nog inte brytt mig så mycket.

Antagligen för att det mesta som hade blivit sagt antagligen inte är sant.

Om ens hälften av det folk har sagt om honom är sant, tror jag inte han bryr sig så mycket eftersom han verkar veta att de flesta inte tycker om honom och att han är med folk han vet inte vill vara med honom.

Däremot kan jag hålla med om att han borde anmäla han som la upp bilden, eftersom det är olagligt att lägga ut bilder på internet utan att den/de som är på bilden säger att han får lägga ut bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle faktist vara väldigt skojj ^^

skulle leta upp dig och slita av dina fingrar och sen sen slita ut dina tänder och skära sönder dina ögon

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet..

2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop..

3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs!

4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner)

5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah!

6. Tänderna är ju helt gula.. euh..

7. Dubbelhaka, men nej tack..

8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv?

Haha fan vad kul! Vi slänger upp en bild på en unge sen hittar vi fel på honom! HAHAHA!

Lägg upp en bild på dig så kan vi hitta fel på dig!

Förfan, lägg av! Så jävla omoget att peka ut fel på personer du inte känner. (tror jag iaf, känner du honom?)

Blir så jävla lack på personer som håller på så, skaffa ett liv istället!

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha fan vad kul! Vi slänger upp en bild på en unge sen hittar vi fel på honom! HAHAHA!

Lägg upp en bild på dig så kan vi hitta fel på dig!

Förfan, lägg av! Så jävla omoget att peka ut fel på personer du inte känner. (tror jag iaf, känner du honom?)

Blir så jävla lack på personer som håller på så, skaffa ett liv istället!

:unsure:

ORD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor