GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Javisst, värre idiot får man leta efter Här kommer svärmorsdrömmen igen! Haha ser ut som en stor nalle björn som bara har 1 ögonbryn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet.. 2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop.. 3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs! 4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner) 5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah! 6. Tänderna är ju helt gula.. euh.. 7. Dubbelhaka, men nej tack.. 8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet.. 2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop.. 3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs! 4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner) 5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah! 6. Tänderna är ju helt gula.. euh.. 7. Dubbelhaka, men nej tack.. 8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv? Han är ju söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 HAHAHAHAAHAHAH fy fan... nu fick ja lust o slå han... fan va äcklig Bra sagt. Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Han är ju söt *Spyr* Vad är det för kille igentligen? Redigerad 15 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Brutit näsbenet på en snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Slog en kille så han fick näsblod när han var uppkäftig. Han gav visserligen tillbaks senare, även om jag sa förlåt till honom 1000 gånger, men brudarna tyckte ju synd om en iaf Och en gång i den smockfulla korridoren så jagade jag min kompis på skoj, sprang allt jag hade och när jag sprang runt ett hörn kom det en liten unge springandes. Han fick min armbåge rakt i ansiktet, den stackarn. Han började böla och jag hjälpte honom upp och bad om ursäkt, och sprang vidare, skuldkänslor. Sen hade jag en kille i min klass som verkligen var störande, han ringde till mig varje dag, jag svarade inte, för jag ville inte ens svara. Men ändå kom han hem till mig. Ibland sket han att ringa och ibland lyfte jag bara på luren och la på när han ringde. Han var bara jobbig och följde efter mig i skolan och kom hem till mig mitt i natten ibland Han är helt konstig helt korkad. En gång kom han hem till mig kl. 11 på kvällen och började prata om sitt playstation. Ingen tycker om honom, så det är kanske lite synd om honom, men han är verkligen konstig. Jag och mina kompisar brukade ringa varandra och varna om vi sett honom köra åt dennes håll på sin moped. Alltså, vi mobbade honom inte direkt i skolan, och ibland hände det att man var med honom bara för att man inte kunde ha en undanflykt varje dag. Hur som helst skickade jag ett email där jag förklarade att jag inte ville ha med honom att göra mer. Jag skrev så trevligt jag kunde och han svarade och sa förlåt. Har bara sett honom en gång sedan dess, och det är jag glad för. Nu låter det kanske som om jag och mina kompisar har varit djävulskt elaka, men jag lovar dig att du hade gjort samma sak om han hade kommit hem till dig varje dag och trakaserat dig. Han var helt pervers Scary hade en kille som uppförde sig så i min klass förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet.. 2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop.. 3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs! 4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner) 5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah! 6. Tänderna är ju helt gula.. euh.. 7. Dubbelhaka, men nej tack.. 8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv? Hahaha bäst på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vedervärdigheten av denna person kommer hemsöka min mardrömmar för evigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 *kom på nått, kom på nått* Kommer inte på nått.. Jag är bara snäll hela tiden. Gör bara dumma saker på mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tror du gör något fel när du spelar. Men det är ju bara en Funnylin-observation på lägsta nivå. Bah, rabiessmittade kaninkycklingar gör bättra observationer än jag! Jag vette fan vad som hände.. slog rätt löst, men boll-fan flög åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Han som trakkaserar mig är då sannerligen inte liten, 140kg rent fläsk, ca. 170 lång Sumobrottare is teh shiaat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 I sexårs så petade en kille nästan ut mitt ena öga.. Tog stryptag på honom.. En lärare såg och skällde ut mig som fan, och de fick nästan ringa ambulans för att få honom att andas igen.. I 6an blev vi polare igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nej naket, eller halv naket, liksom palla ta av sig allt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Intresseklubben_Antecknar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Här kommer svärmorsdrömmen igen! Han är helt luden... urk.. Det värsta jag har gjort mot någom btw hmm, Jag har knäat en snubbe i pungen när vi bråkade på skojj, jag och en kompis bukade göra lite paper cuts på varandra innan ganska elakt men roligt, samt lite stryplekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Haha, fyfan vilken kille Ni ska få veta vad för dumheter jag gjort, snart I´ll be back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) 1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet.. 2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop.. 3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs! 4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner) 5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah! 6. Tänderna är ju helt gula.. euh.. 7. Dubbelhaka, men nej tack.. 8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv? Kan tänka mig att han kommer som en skrattande clown i mina mardrömmar ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Har väl inte gjort nåt så jätte dåligt. Slagit kompisar på skoj, sen så har dom får skitont sen. En gång i tvåan då tog jag en gammal kompis och välte honom ner på marken... hmm hur ska jag förklara... Typ han var bakom mig..jag tog hans arm bakifrån och drog honom över min axel och han landade på rygg och började böla...skämdes efteråt rätt mycket :"> Redigerad 15 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 *kom på nått, kom på nått* Kommer inte på nått.. Jag är bara snäll hela tiden. Gör bara dumma saker på mig själv.. SnällHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När jag var liten så lurade jag en kille att det var dricka i en festis förpackning, men det var sand jag hällde i hans mun. Råkat sparka en kille i ansiktet (på fyllan, trodde att det var hans fötter jag kickade) + en massa saker till som jag inte kommer ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur fan kan ni slänga ut bilder på en snubbe och börja snacka skit om honom? Taskigt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts