Jump to content

Värsta du gjort mot någon annan?

vinnecool
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

1. ÅH NEJ! Nej, unibrows borde vara förbjudet..

2. Wtf? Gul? Gulsot? Mögel? Svamp? Förmodligen alltihop..

3. Dessa jävla hår, rakhyvel ffs!

4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner)

5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah!

6. Tänderna är ju helt gula.. euh..

7. Dubbelhaka, men nej tack..

8. Pottfrisyr, allvarligt han måste ju typ klippa sig själv?

post-22-1121389742_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4. Näsan är ju helt bullig och ser ut som om det gror massa feta finnar där inne och det ser ut som det skotska landskapet (backe upp och backe ner)

5. Moppemusch borde vara straffskatt på! Ingen passar i moppemusch ohc ingen kommer att göra det..! Gaah!

Han är ju söt ;):P:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slog en kille så han fick näsblod när han var uppkäftig. Han gav visserligen tillbaks senare, även om jag sa förlåt till honom 1000 gånger, men brudarna tyckte ju synd om en iaf :shifty:

Och en gång i den smockfulla korridoren så jagade jag min kompis på skoj, sprang allt jag hade och när jag sprang runt ett hörn kom det en liten unge springandes. Han fick min armbåge rakt i ansiktet, den stackarn. Han började böla och jag hjälpte honom upp och bad om ursäkt, och sprang vidare, skuldkänslor.

Sen hade jag en kille i min klass som verkligen var störande, han ringde till mig varje dag, jag svarade inte, för jag ville inte ens svara. Men ändå kom han hem till mig. Ibland sket han att ringa och ibland lyfte jag bara på luren och la på när han ringde. Han var bara jobbig och följde efter mig i skolan och kom hem till mig mitt i natten ibland ;) Han är helt konstig helt korkad. En gång kom han hem till mig kl. 11 på kvällen och började prata om sitt playstation. Ingen tycker om honom, så det är kanske lite synd om honom, men han är verkligen konstig. Jag och mina kompisar brukade ringa varandra och varna om vi sett honom köra åt dennes håll på sin moped. Alltså, vi mobbade honom inte direkt i skolan, och ibland hände det att man var med honom bara för att man inte kunde ha en undanflykt varje dag. Hur som helst skickade jag ett email där jag förklarade att jag inte ville ha med honom att göra mer. Jag skrev så trevligt jag kunde och han svarade och sa förlåt. Har bara sett honom en gång sedan dess, och det är jag glad för. Nu låter det kanske som om jag och mina kompisar har varit djävulskt elaka, men jag lovar dig att du hade gjort samma sak om han hade kommit hem till dig varje dag och trakaserat dig. Han var helt pervers :P

Scary hade en kille som uppförde sig så i min klass förut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha bäst på länge :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du gör något fel när du spelar. Men det är ju bara en Funnylin-observation på lägsta nivå. Bah, rabiessmittade kaninkycklingar gör bättra observationer än jag!

Jag vette fan vad som hände.. slog rätt löst, men boll-fan flög åt helvete :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer svärmorsdrömmen igen!

Han är helt luden... urk..

Det värsta jag har gjort mot någom btw hmm, Jag har knäat en snubbe i pungen när vi bråkade på skojj, jag och en kompis bukade göra lite paper cuts på varandra innan ganska elakt men roligt, samt lite stryplekar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tänka mig att han kommer som en skrattande clown i mina mardrömmar :huh::lol:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har väl inte gjort nåt så jätte dåligt. Slagit kompisar på skoj, sen så har dom får skitont sen. En gång i tvåan då tog jag en gammal kompis och välte honom ner på marken... hmm hur ska jag förklara...

Typ han var bakom mig..jag tog hans arm bakifrån och drog honom över min axel och han landade på rygg och började böla...skämdes efteråt rätt mycket :">

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor