Diezl Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Våran klass i mellanstadiet spelade fotboll och en tjej hon kunde bara göra tåpaj men dom riktigt bra faktiskt... Men hon brydde sig aldrig åt vilket håll hon siktade... så fort hon var nära sparka hon till den på måfå... Den matchen gjorde hon självmål och sparka bort den från planen... Då sa jag "Vill ni ha henne i ert lag vi vill inte ha henne, hon är värdelös!" Hon börja gråta och sprang från planen... Jag gick direkt och bad om ursäkt... Och skämdes som fan... Skäms riktigt mycket över det ... Lärde mig att man bara ska hålla käften ibland...:"> Redigerad 15 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Nej han e förliten Han som trakkaserar mig är då sannerligen inte liten, 140kg rent fläsk, ca. 170 lång Redigerad 15 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Han som trakkaserar mig är då sannerligen inte liten, 140kg rent fläsk, ca. 170 lång Men jag vill veta varför han var pervers !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men jag vill veta varför han var pervers !! Han följer efter folk och fattar ingenting, han har sagt till min farsa när vi grillade hemma hos oss att hans korvar smakade skit. Så säger man fan inte till någon annans föräldrar, eller? Dessutom duschar han eller tvättar sig aldrig, hans hud har faktiskt börjat mögla, eller svampa iaf. Armar och ben var gröna på honom, då har det väll fan gått förlångt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Han följer efter folk och fattar ingenting, han har sagt till min farsa när vi grillade hemma hos oss att hans korvar smakade skit. Så säger man fan inte till någon annans föräldrar, eller? Dessutom duschar han eller tvättar sig aldrig, hans hud har faktiskt börjat mögla, eller svampa iaf. Armar och ben var gröna på honom, då har det väll fan gått förlångt? Haha jo:P Men han är ju inte pervers för det ... Hahaa så ägd din pappa blev Och vafan har han för idiotföräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Han följer efter folk och fattar ingenting, han har sagt till min farsa när vi grillade hemma hos oss att hans korvar smakade skit. Så säger man fan inte till någon annans föräldrar, eller? Dessutom duschar han eller tvättar sig aldrig, hans hud har faktiskt börjat mögla, eller svampa iaf. Armar och ben var gröna på honom, då har det väll fan gått förlångt? Haha fan va cool! köp ett koppel till honnom o skicka han på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mjo okej.... Varför skulle fattiga utrycka det så? Skulle de vara avundsjuka ? inte det minsta ska jag säga dig... Men du blir väl en sån som lever på din fars pengar resten av livet... Så om du var i samma ekonomiska situation som jag så skulle du inte utnyttja det? Säkert.. Och ffor the records, jag tjänar 3000 i veckan by myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Så om du var i samma ekonomiska situation som jag så skulle du inte utnyttja det? Säkert.. Och ffor the records, jag tjänar 3000 i veckan by myself Utnyttja ? klart som fan att jag skulle det. Gått och köpt kläder för flera tusen? klart som fan ! Märkeskläder ? klart inte för det är inte min stil. Men är det din stil så go for it.... men jag personligen tycker det är fjolligt att springa runt med massa märkeskläder för flera tusen men du gör ju som du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Utnyttja ? klart som fan att jag skulle det. Gått och köpt kläder för flera tusen? klart som fan ! Märkeskläder ? klart inte för det är inte min stil. Men är det din stil så go for it.... men jag personligen tycker det är fjolligt att springa runt med massa märkeskläder för flera tusen men du gör ju som du vill... Alla dina kläder har ju märken, om det så är fruit of the loom eller prada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Utnyttja ? klart som fan att jag skulle det. Gått och köpt kläder för flera tusen? klart som fan ! Märkeskläder ? klart inte för det är inte min stil. Men är det din stil så go for it.... men jag personligen tycker det är fjolligt att springa runt med massa märkeskläder för flera tusen men du gör ju som du vill... W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Haha jo:P Men han är ju inte pervers för det ... Hahaa så ägd din pappa blev Och vafan har han för idiotföräldrar? Mjo, han uppför sig perverst. Men man måste se honom röra sig för att kunna uppfatta det. Idén med kopplet var mycket bra, förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Mjo, han uppför sig perverst. Men man måste se honom röra sig för att kunna uppfatta det. Idén med kopplet var mycket bra, förövrigt. Hahaha ok Altså jag skrattar som fan nu för jag tänker på han Hade han sagt så om min morsas korvar hade jag nitat honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hahaha ok Altså jag skrattar som fan nu för jag tänker på han Hade han sagt så om min morsas korvar hade jag nitat honom Jag hade också gärna nitat honom, men då hade han bara satt sig på mig och jag hade dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag hade också gärna nitat honom, men då hade han bara satt sig på mig och jag hade dött Okej så såhär var läget : DU blir förföljd av en pervers unge som säger åt dina föräldrar att maten smakar skit och som du inte vågade säga till för du var rädd för honom ? Hur reagerade din farsa när han sa det ? fan vad jag hade skrattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Haha jag skrattar fan med fortfarande, licksom spana in hans ögon o tänder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Okej så såhär var läget : DU blir förföljd av en pervers unge som säger åt dina föräldrar att maten smakar skit och som du inte vågade säga till för du var rädd för honom ? Hur reagerade din farsa när han sa det ? fan vad jag hade skrattat Jag har sagt till honom. I skolan frågade jag honom varför han kommer hem till folk när de inte svarar. Då sa han att de inte svarar bara för att det är just han som ringer. Då skämtade jag och sa "Det är väll klart man svarar när du ringer. Folk är väll inte hemma då." "Jo, det är dem visst, men de öppnar inte" "Men då kanske dem inte vill vara med dig" "Nähe, det skiter jag i" svarade han då. Jag blev faktiskt förvånad att han begrep att jag inte vill se honom mer. Jag tror mest min farsa blev förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har sagt till honom. I skolan frågade jag honom varför han kommer hem till folk när de inte svarar. Då sa han att de inte svarar bara för att det är just han som ringer. Då skämtade jag och sa "Det är väll klart man svarar när du ringer. Folk är väll inte hemma då." "Jo, det är dem visst, men de öppnar inte" "Men då kanske dem inte vill vara med dig" "Nähe, det skiter jag i" svarade han då. Jag blev faktiskt förvånad att han begrep att jag inte vill se honom mer. Jag tror mest min farsa blev förvånad Trevlig typ dendära:P Han vet att folk inte vill vara med han och det enda han säger om det är : "Nähä det skiter jag i" hahaha vilken kille ! Godnatt forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. Kolla håren som växer helt vilt, allvarligt? 2. Men snälla, vad är det för tandläkare som inte har beordrat räls? 3. GAAH! Är det någon som fortfarande har dessa plast-polyester-svettbomber? Kan riktigt känna svetten ända hit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Trevlig typ dendära:P Han vet att folk inte vill vara med han och det enda han säger om det är : "Nähä det skiter jag i" hahaha vilken kille ! Godnatt forumet... Javisst, värre idiot får man leta efter Här kommer svärmorsdrömmen igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. Kolla håren som växer helt vilt, allvarligt? 2. Men snälla, vad är det för tandläkare som inte har beordrat räls? 3. GAAH! Är det någon som fortfarande har dessa plast-polyester-svettbomber? Kan riktigt känna svetten ända hit.. HAHAHAHAAHAHAH fy fan... nu fick ja lust o slå han... fan va äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts