Funnylin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Träffade faktist en liten kille i huvudet när jag spelade minigolf... Tror du gör något fel när du spelar. Men det är ju bara en Funnylin-observation på lägsta nivå. Bah, rabiessmittade kaninkycklingar gör bättra observationer än jag! --- Sprutade i en snubbes risgrynsgröt och skrek "Haha din jävla pansar-transa" när han åt den. Sen gick jag hem och slog mig i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sprutade i en snubbes risgrynsgröt och skrek "Haha din jävla pansar-transa" när han åt den. Sen gick jag hem och slog mig i huvudet. Vad sprutade du för nåt? Säg inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror du gör något fel när du spelar. Men det är ju bara en Funnylin-observation på lägsta nivå. Bah, rabiessmittade kaninkycklingar gör bättra observationer än jag! --- Sprutade i en snubbes risgrynsgröt och skrek "Haha din jävla pansar-transa" när han åt den. Sen gick jag hem och slog mig i huvudet. Sprutade? det jag tror du menar? .. Själv vet jag inte faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Slog en kille så han fick näsblod när han var uppkäftig. Han gav visserligen tillbaks senare, även om jag sa förlåt till honom 1000 gånger, men brudarna tyckte ju synd om en iaf Och en gång i den smockfulla korridoren så jagade jag min kompis på skoj, sprang allt jag hade och när jag sprang runt ett hörn kom det en liten unge springandes. Han fick min armbåge rakt i ansiktet, den stackarn. Han började böla och jag hjälpte honom upp och bad om ursäkt, och sprang vidare, skuldkänslor. Sen hade jag en kille i min klass som verkligen var störande, han ringde till mig varje dag, jag svarade inte, för jag ville inte ens svara. Men ändå kom han hem till mig. Ibland sket han att ringa och ibland lyfte jag bara på luren och la på när han ringde. Han var bara jobbig och följde efter mig i skolan och kom hem till mig mitt i natten ibland Han är helt konstig helt korkad. En gång kom han hem till mig kl. 11 på kvällen och började prata om sitt playstation. Ingen tycker om honom, så det är kanske lite synd om honom, men han är verkligen konstig. Jag och mina kompisar brukade ringa varandra och varna om vi sett honom köra åt dennes håll på sin moped. Alltså, vi mobbade honom inte direkt i skolan, och ibland hände det att man var med honom bara för att man inte kunde ha en undanflykt varje dag. Hur som helst skickade jag ett email där jag förklarade att jag inte ville ha med honom att göra mer. Jag skrev så trevligt jag kunde och han svarade och sa förlåt. Har bara sett honom en gång sedan dess, och det är jag glad för. Nu låter det kanske som om jag och mina kompisar har varit djävulskt elaka, men jag lovar dig att du hade gjort samma sak om han hade kommit hem till dig varje dag och trakaserat dig. Han var helt pervers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sen hade jag en kille i min klass som verkligen var störande, han ringde till mig varje dag, jag svarade inte, för jag ville inte ens svara. Men ändå kom han hem till mig. Ibland sket han att ringa och ibland lyfte jag bara på luren och la på när han ringde. Han var bara jobbig och följde efter mig i skolan och kom hem till mig mitt i natten ibland Han är helt konstig helt korkad. En gång kom han hem till mig kl. 11 på kvällen och började prata om sitt playstation. Ingen tycker om honom, så det är kanske lite synd om honom, men han är verkligen konstig. Jag och mina kompisar brukade ringa varandra och varna om vi sett honom köra åt dennes håll på sin moped. Alltså, vi mobbade honom inte direkt i skolan, och ibland hände det att man var med honom bara för att man inte kunde ha en undanflykt varje dag. Hur som helst skickade jag ett email där jag förklarade att jag inte ville ha med honom att göra mer. Jag skrev så trevligt jag kunde och han svarade och sa förlåt. Har bara sett honom en gång sedan dess, och det är jag glad för. Nu låter det kanske som om jag och mina kompisar har varit djävulskt elaka, men jag lovar dig att du hade gjort samma sak om han hade kommit hem till dig varje dag och trakaserat dig. Han var helt pervers Scary guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Scary guy Det håller jag med dig om, och du har ändå inte sett hur han ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 ... Said the macho man Stfu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vet faktiskt inte att jag snackat skit om folk och sagt saker om dom som jag aldrig skulle våga säga till fast vem har inte gjort sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 På en lektion i ettan sprayade jag rengöringsmedel i ögonen på en kille som var lite efterbliven, han blev tvungen att uppsöka läkare vilket jag fick pröjsa för. Än idag vet jag inte varför jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sen hade jag en kille i min klass som verkligen var störande, han ringde till mig varje dag, jag svarade inte, för jag ville inte ens svara. Men ändå kom han hem till mig. Ibland sket han att ringa och ibland lyfte jag bara på luren och la på när han ringde. Han var bara jobbig och följde efter mig i skolan och kom hem till mig mitt i natten ibland Han är helt konstig helt korkad. En gång kom han hem till mig kl. 11 på kvällen och började prata om sitt playstation. Ingen tycker om honom, så det är kanske lite synd om honom, men han är verkligen konstig. Jag och mina kompisar brukade ringa varandra och varna om vi sett honom köra åt dennes håll på sin moped. Alltså, vi mobbade honom inte direkt i skolan, och ibland hände det att man var med honom bara för att man inte kunde ha en undanflykt varje dag. Hur som helst skickade jag ett email där jag förklarade att jag inte ville ha med honom att göra mer. Jag skrev så trevligt jag kunde och han svarade och sa förlåt. Har bara sett honom en gång sedan dess, och det är jag glad för. Nu låter det kanske som om jag och mina kompisar har varit djävulskt elaka, men jag lovar dig att du hade gjort samma sak om han hade kommit hem till dig varje dag och trakaserat dig. Han var helt pervers M2 det är en unge som ringer mig varje dag som vill åka på min moped o skuta med mina soft air guns, mig ga har svarat varje dag i ett år nu nej ändå ringer han kl8 på morronen, o ibland kommer han hit o ropar i brevinkastet men jag pallar inte öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 M2 det är en unge som ringer mig varje dag som vill åka på min moped o skuta med mina soft air guns, mig ga har svarat varje dag i ett år nu nej ändå ringer han kl8 på morronen, o ibland kommer han hit o ropar i brevinkastet men jag pallar inte öppna Du verkar ju vara så tuff annars, slå han eller nått. Det verkar ju onekligen lite creepy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du verkar ju vara så tuff annars, slå han eller nått. Det verkar ju onekligen lite creepy.. Nej han e förliten men när brukar jag vara tuff o creepy har inget minne av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det håller jag med dig om, och du har ändå inte sett hur han ser ut Varför var han pervers ? BENVIT: Det var ju du som var fjollan som går runt i rikemanskläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej han e förliten men när brukar jag vara tuff o creepy har inget minne av det Ok förlåt GRIM jag ska sluta med det... :"> skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 skuta med mina soft air guns Det heter skjuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Ok förlåt GRIM jag ska sluta med det...:"> skoja Va? @p-c-2: GRATTIS! din mamma måste vara jätte stolt över dig!! Redigerad 15 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nej han e förliten men när brukar jag vara tuff o creepy har inget minne av det Du är inte creepy, han är creepy Frenzy: Det är så de fattiga uttrycker det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Du är inte creepy, han är creepy Frenzy: Det är så de fattiga uttrycker det.. Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Va? @p-c-2: GRATTIS! din mamma måste vara jätte stolt över dig!! . men de borde inte din vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Frenzy: Det är så de fattiga uttrycker det.. Mjo okej.... Varför skulle fattiga utrycka det så? Skulle de vara avundsjuka ? inte det minsta ska jag säga dig... Men du blir väl en sån som lever på din fars pengar resten av livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts