Jump to content

Värsta du gjort mot någon annan?

vinnecool
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

• Tog en nyckelring av en
  • Kastade en pil i tinningen i ett uppehållsrum.. Han påstod att alla pengar vi har fick vi från en magisk alf. Han se verkligen det och jag tyckte han var så himla korkad att han typ bad om.. =)
  • Övergav en kompis för att jag hade blivit med i "inne-gänget"
  • Slog en kratta (en sån här som är i solitt järn och man kan typ rafsa jorde med) i huvudet på en kille som tjuvplingade på vårat hus. Efter den fjärde gången samma kväll tog jag krattan och drämde in den i skallen på han, han fick sy några stygn. Han plingade aldrig på igen.
  • Fällde en tjej som hade sagt några helt obefogade ord om hur mitt liv var. Detta hände dagen efter då hon kom springande i korridoren. Hon fick också sy.

Hm.. Har jag gjort något mer..? Jo säkert men jag kommer inte ihåg så mycket mer.. Det var några år sedan detta hände iaf..

Jo just jag knockade en kille förra helgen..:"> Ren tur, han var typ två gånger så lång som jag och jag vill inte skita ner mina gucci's så jag hoppade typ och drog han i håret (långt hår) och jag hängde i det och då böjde ju han sig ner och jag kunde knocka till honom och springa iväg. Han påstod att jag hade fjollskor medan han själv had ett par slitna svarta "Davy's jeans" och en skinnväst.. ugh..

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte det värsta jag har gjort, men kom på en rolig sak. För två år sen hittade jag och några kompisar sen porr tidning i en stor sopkontainer, efter att ha kollat igenom den lite tog en av killarna och stoppa ner den i brevlådan hos en av kompisens grannar :shifty: grannarna var ett par i typ 50-års åldern

Länk till kommentar
Dela på andra sidor