krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Slog en kille så han svimade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sparkade ner en kille i skolan, i 6:an. Han började med att knuffa mig, jag knuffade tillbaka, sen slog han mig.... 20 sek senare låg han på asfalten och grät och jag fick skäll av en lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Slog en kille så han svimade Det gjorde jag oxo när jag va typ 6 slog min granne med ett järnrör i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hahaha du borde fått mycket skäll Redigerad 14 juli, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bruden i fråga kanske inte var med på det, han kanske våldtog henne. Därför är han nöööjd. Nej det var snarare tvärt om, det var inte tänkt alls men så satt jag där ochså började hon billa så kunde jag inte säga emot o sen ledde det ena till det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej det var snarare tvärt om, det var inte tänkt alls men så satt jag där ochså började hon billa så kunde jag inte säga emot o sen ledde det ena till det andra Vet inte varför, men jag tror inte på dig till 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det var i 4an.. Jag sa hora till min fröken och så börja hon grina, sen kom vi på att hon fyllde år... Inte för jag visste vad hora var då men då var jag en tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det var i 4an.. Jag sa hora till min fröken och så börja hon grina, sen kom vi på att hon fyllde år... Inte för jag visste vad hora var då men då var jag en tuffing Hahaha! I 4an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vet inte varför, men jag tror inte på dig till 100%... Jo det e sant hon hadde tydligen varit kär i mig skit länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo det e sant hon hadde tydligen varit kär i mig skit länge Men när du säger satte på, menar du naket eller lite klädjuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men när du säger satte på, menar du naket eller lite klädjuck? Höh. IK antecknar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det var i 4an.. Jag sa hora till min fröken och så börja hon grina, sen kom vi på att hon fyllde år... Inte för jag visste vad hora var då men då var jag en tuffing Hahaha hård lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men när du säger satte på, menar du naket eller lite klädjuck? Nej naket, eller halv naket, liksom palla ta av sig allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tog en nyckelring av enKastade en pil i tinningen i ett uppehållsrum.. Han påstod att alla pengar vi har fick vi från en magisk alf. Han se verkligen det och jag tyckte han var så himla korkad att han typ bad om.. =)Övergav en kompis för att jag hade blivit med i "inne-gänget"Slog en kratta (en sån här som är i solitt järn och man kan typ rafsa jorde med) i huvudet på en kille som tjuvplingade på vårat hus. Efter den fjärde gången samma kväll tog jag krattan och drämde in den i skallen på han, han fick sy några stygn. Han plingade aldrig på igen. Fällde en tjej som hade sagt några helt obefogade ord om hur mitt liv var. Detta hände dagen efter då hon kom springande i korridoren. Hon fick också sy.Hm.. Har jag gjort något mer..? Jo säkert men jag kommer inte ihåg så mycket mer.. Det var några år sedan detta hände iaf.. Jo just jag knockade en kille förra helgen..:"> Ren tur, han var typ två gånger så lång som jag och jag vill inte skita ner mina gucci's så jag hoppade typ och drog han i håret (långt hår) och jag hängde i det och då böjde ju han sig ner och jag kunde knocka till honom och springa iväg. Han påstod att jag hade fjollskor medan han själv had ett par slitna svarta "Davy's jeans" och en skinnväst.. ugh.. Redigerad 14 juli, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte det värsta jag har gjort, men kom på en rolig sak. För två år sen hittade jag och några kompisar sen porr tidning i en stor sopkontainer, efter att ha kollat igenom den lite tog en av killarna och stoppa ner den i brevlådan hos en av kompisens grannar grannarna var ett par i typ 50-års åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det värsta jag har gjort... Hmm... Slagit en kille på näsan Han börja blöda näsblod. ( Heter det slagit ellet slagigt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 jag vill inte skita ner mina gucci's så jag hopadde typ och drog han i håret ... Said the macho man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) ... Said the macho man .lol, w.ord. EDIT: Fick använda avancerad kodning för att kunna skriva det där. Redigerad 14 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .lol, w.ord. EDIT: Fick använda avancerad kodning för att kunna skriva det där. Ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ser det Haha, hata w0rd och stor bokstavs-modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts