vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det elakaste/stördaste/vidrigaste/roligaste/fegaste oxh sjukaste du gjort mot nån av dina kompisar? Själv har man ju hoppat ner för en trappa (utan att se mig för) och lyckats landa mitt på en killes pung med ena foten och mitt i ansiktet med den andra! Vettefan varför han låg där, men kul var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Själv har man ju hoppat ner för en trappa (utan att se mig för) och lyckats landa mitt på en killes pung med ena foten och mitt i ansiktet med den andra! Vettefan varför han låg där, men kul var det! Ja, han tyckte säkert det var skitkul... Själv är jag inte mycket för sånt... Försöker vara så snäll som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Öhm... vetifan... måste väll varit när ja sprang runt på varje rast o slog ner en kille dock inte mobbning... de va på skoj först.. lite små knuffar när vi spela fotboll... men så börja han tackla tillabaks.. asså... argt.. inte på skoj.. så då blev ja galen, o sen varje rast i nån månad slog ja ner han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, han tyckte säkert det var skitkul... Själv är jag inte mycket för sånt... Försöker vara så snäll som möjligt... Ja, faktiskt! Jag var mest rädd att han skulle slå ner mig (jag gick i femman, han åttan) och han tyckte tydligen att det var kul att jag stog där och svettades så han började skratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hade ett litet mini lan här hemma. Så hade jag väldigt tråkigt, och helt plötsligt fick jag ett ryck och drog min polare i huvudet med en knytnäve. Fast han fick kebab av mig sen så han blev glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det elakaste/stördaste/vidrigaste/roligaste/fegaste oxh sjukaste du gjort mot nån av dina kompisar? Själv har man ju hoppat ner för en trappa (utan att se mig för) och lyckats landa mitt på en killes pung med ena foten och mitt i ansiktet med den andra! Vettefan varför han låg där, men kul var det! fan vad jag flabbade Det jag har gjort mot någon annan: puttat ner en på marken och tryckt 4 fingrar i nacken på han och sa att han skulle sluta kalla mig sär. Han skrek som ett litet barn och sedan skrämde jag skiten av han så han började nästan böla... inte så farligt faktiskt. Men han har inte slutat än så när skolan börjar så ska jag använda min "lidarsaker"jag lärt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hade ett litet mini lan här hemma. Så hade jag väldigt tråkigt, och helt plötsligt fick jag ett ryck och drog min polare i huvudet med en knytnäve. Fast han fick kebab av mig sen så han blev glad HAHAHHAHAAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAH fan va ja garvade när ja läste detta.. vetifan varför.. lät bara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hade ett litet mini lan här hemma. Så hade jag väldigt tråkigt, och helt plötsligt fick jag ett ryck och drog min polare i huvudet med en knytnäve. Fast han fick kebab av mig sen så han blev glad Kebab-matematik: Misshandlad polare + Kebab = klad polare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Brukar slå på folk.... Vettefan varför.... både kul att slåss och bli slagen Brukar slå på en polare han är ball för han slår tillbaka Så vi står och slår varandra i magen och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Brukar slå på folk.... Vettefan varför.... både kul att slåss och bli slagen Brukar slå på en polare han är ball för han slår tillbaka Så vi står och slår varandra i magen och sånt Brukar slå mina kompisar ibland.. fast inte direkt så vi börjar puckla på varan.. typ 1 slag var på armen eller nåt så man får lite halvt ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Brukar slå på folk.... Vettefan varför.... både kul att slåss och bli slagen Brukar slå på en polare han är ball för han slår tillbaka Så vi står och slår varandra i magen och sånt Norre eller Micke? Mig kan det ju knappast vara. (slår inte tillbaka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Brukar slå på folk.... Vettefan varför.... både kul att slåss och bli slagen Brukar slå på en polare han är ball för han slår tillbaka Så vi står och slår varandra i magen och sånt Need some help... boy? Jag spelade alltid fotboll så jag och en i motståndar laget blev osams och vi bråkade resten av året ... kanske undar det värsta är där? tja, med andra ord jag slog ner han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Norre eller Micke? Mig kan det ju knappast vara. (slår inte tillbaka) Öhm... va? EDIT: bajskorv... trodde xstreem quotat mig Redigerad 14 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Norre eller Micke? Mig kan det ju knappast vara. (slår inte tillbaka) Porre tänkte jag inte på Men Danne och jag brukar slåss . Gjorde det senast igår..... Micke blir ju rädd när man slår på han Porre är ganska rolig att slå på med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror det värsta jag gjort är på en av mina TaeKwonDo-träningar när jag sparkade två killar mellan benen. (trodde dom hade suspensoar) Men dom förtjänade det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skjutit en liten kille med suftairgun mitt i huvudet. Han störtbölade Dock var det inte meningen för det satt fast en sten inne i geväret som gjorde att kulan flög åt helt annat håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag skar av ungefär 1/3 av huden på en tjej med en sten när jag gick i femman Det var inte meningen att det skulle bli så mycket, hon bad om det faktiskt. Dessutom fick hon en massa pengar av sin mor eller något pga det *EDIT* 1/3 av huden på handen! Glömde det :"> Redigerad 14 juli, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skjöt 10 skott i pungen på min polare på hans födelsedag med ett paintball gevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 "Wiie, mamma kolla, jag skar av min penis innan idag, ge mig en krona eller två!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 "Wiie, mamma kolla, jag skar av min penis innan idag, ge mig en krona eller två!" Eeew, seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts