Marquis Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 var laddar man ner junction 25 på Gouranga så finns det om du tar dig till downloads >> maps eller liknande tror jag, på gta1 sidan såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) Sluta inte göra banan! Jag vill att du ska göra den klart! Hör på modding forumet om nån kan hjälpa dig! Redigerad 29 januari, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Sluta inte göra banan! Jag vill att du ska göra den klart! Hör på modding forumet om nån kan hjalåa dig! mm, gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 hör på modding forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag behöver GTAed2Beta45 som inte funkar. Jag ska försöka med nåt nån gång... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Jag behöver GTAed2Beta45 som inte funkar. Jag ska försöka med nåt nån gång... :'( :'( :"> ok, hoppas det kommer fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Jag tror jag ska ta å göra en bana nu. OM, och då menar jag det, OM jag kan fixa programmet GTaed2Beta45... "På liv eller död"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Tack till Blaque för: Du sa i en annan topic som saknade en .dll fil att söka efter den. Tack till Arvid för: Att du sa att jag skulle söka efter den. (Som jag redan tänkte göra ) Nu funkar GTaed2Beta45!!! Nu ska jag göra en bana! Tack så himla mycket!! ´ 1:a pris, endast till Blaque och Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Hehe! Ok, kom ihåg nu alla att om GTaJäGaReN får klart någon bana någon gång, så är det mig ni ska tacka..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 lycka till med banan!! hoppas att det går bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Hehe! Ok, kom ihåg nu alla att om GTaJäGaReN får klart någon bana någon gång, så är det mig ni ska tacka..!! Ja! Och Arvid också. Men också Wild Hawk för att han startade det spelet satt Blaque sa att man kunde söka efter dom! Det skulle jag aldrig ha tänkt på. Tack alla ni som hjälpte till på... öhh ...något sätt! Tralalaa.. Måste ha lite hjälp bara! När man startar en ny bana... När man dör, finns sjukhuset där eller måste man "ställa dit" den på något sätt? Alltså när man dör så ska man komma till sjukhuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det finns 6 sjukhus utplacerade på vänstra långsidan fast de kan man flytta dit man vill ha dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det finns 6 sjukhus utplacerade på vänstra långsidan fast de kan man flytta dit man vill ha dem. Det har jag märkt, men jag undrade om dom funkade som "sjukhus". Nu ska jag iaf börja på en bana! Va tycker ni? Liberty City San Andreas Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 vice city lungt!! vice äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Tänk efter vad du vill att din bana ska föreställa när du väljer. Liberty City: Storstad San Andreas: Förort Vice City: Semesterort Redigerad 23 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Tänk efter vad du vill att din bana ska förställa när du väljer. Liberty City: Storstad San Andreas: Förort Vice City: Semesterort Thanks again Arvid! Vajs Sity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Fan! jag har gjort lite på en bana nu. Men jag får aldrig igång dom! Arvid får hjälpa mig sen nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 man måste vara nån j*vla medlem på gouranga för att ladda ner junktion 5 och bil görar programmet BUför gouranga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Måste man ju inte?? Var såg du det?? För ig gick det bra att ladda hem utan nått "medlemskap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 (redigerad) Jag testade att ladda ner programmet och det var inga problem. Redigerad 10 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts