GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Fast den finns inte än... Jag ska försöka mig på att göra Liberty City så noga som möjligt. Men samma texturer på husen och annat kanske inte kommer med. T,ex. reklamskylten i Stunton Island närmas Shoreside Vale. Ska jobba med det efter skolan i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Fett, gör du en bana till GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 tufft.. hoppas att du lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Nu kom jag att tänka på min GTA1-bana som jag inte jobbat med på länge. Kartan är klar, bara uppdragen kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 (redigerad) Humma i perkule. Jag kan inte göra uppdrag. Men det får min snälla vän Arvid göra om han kan. OBS! Broarna kommer vara öppna från början. Och vägarna kommer inte precis vara snea, för de går ju inte i gta1... Fick ingen tid idag. Ska fortsätta imorgon när man druckit varm choklad! Ska va ute i skohgen å åka pulka! Nää... men snowracer. En litet "lekstund" med klassen!! ----- Tror detta va min längsta post hittils. ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Ska börja i Portland. Ska lägga upp lite screenhots sen. Och lycka till med att flyga helikopterna somjag ska sätta in! Redigerad 8 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Vilket verktyg använder du dig av för att göra banorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag använder Junction 25. Den é jättebra! Aja, ska börja nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ett tips...Använd san Andres texture...Du får du Callahan Bridge till rätt sorts bra...Och Chinatown-Hus finns ju också med på den banan...Men å andra sidan stämmer inte Polis & Taxibilarna...Isåfall kanske bättre med Liberty City??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ett tips...Använd san Andres texture...Du får du Callahan Bridge till rätt sorts bra...Och Chinatown-Hus finns ju också med på den banan...Men å andra sidan stämmer inte Polis & Taxibilarna...Isåfall kanske bättre med Liberty City??? Jag tog Liberty City eftersom det var i Liberty City. Det går himla segt. Måste se vart jag ska placera allt. Man får ju bara 255 * 255 rutor. Skulle jag sätta Portland i en bana, Staunton i en och Shoreside i en annan? Nää.. Skulle va tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag tog Liberty City eftersom det var i Liberty City. Det går himla segt. Måste se vart jag ska placera allt. Man får ju bara 255 * 255 rutor. Skulle jag sätta Portland i en bana, Staunton i en och Shoreside i en annan? Nää.. Skulle va tråkigt. Det är 65025 rutor totalt men de yttersta rutorna på varje kant och hörnen måste vara solida så att spelaren inte kan åka utanför banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Första screenisen av min bana. Jag ska göra om de såklart. De ser helt dumt ut. Första sreenisen på Liberty City: BILD LÄNK! (Om du inte kollar är du = s*k*) Ser ni vart det är? Ledtråd: Det är i Portland ganska nära polishuset och chinatowns "Punk nodels" eller va den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Det är 65025 rutor totalt men de yttersta rutorna på varje kant och hörnen måste vara solida så att spelaren inte kan åka utanför banan. 225 gånger 225 = 50625 Räkna ja ut iaf! Med kalkylator i Microsoft® Windows® 98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 225 gånger 225 = 50625 Räkna ja ut iaf! Med kalkylator i Microsoft® Windows® 98. Ja om du räknar med 225 rutor på varje sida blir det som du säger men det är ju faktist 255 rutor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Hmm.. Jag undrar. Tycker ni jag ska lägga till lite gömda saker? Som t,ex. en osolid vägg och att det finns en bil därinne. Och Ghost Town? Dit får man åka båt va? Sen gör jag "Liberty City 0.2" där Ghost Town är solid! Aja, håller på å kollar i Portland och det får plats. Jobbigt med uppförsbackar å sånt. Sen kan man göra en gta1 bana i gta3! *asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Nähä... Om jag visar denna bild då? bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Här är gräset närmast Staunton Island i Portland. En bild. Jag blev ganska nöjd med gräset. Det där som är svart kan man ta bort sen. Som ni kanske fattar är det svårt att göra en bana, specielt en bana som finns i ett annat spel. Så jag ska göra en annan bana samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Inte dåligt!! En 10 åring som moddar!! näe nu skall jag gå och spela VAJS SITTY Det var lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Inte dåligt!! En 10 åring som moddar!! näe nu skall jag gå och spela VAJS SITTY Det var lite kul En 10 åring som moddar? Va dä ironiskt menat? Nä, nu ska ja gå å leka lego! Nääää... DUPLO SÅKLART!!! ÖBC! Ska göra en till bana. har 2 å jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag ger upp! Jag får ingen hjälp med GTAed2Bet45... Så ni får inte se nån ny bana till gta1. De é inte mitt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag använder Junction 25. Den é jättebra! Aja, ska börja nu. var laddar man ner junction 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts