Mateu Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hej! min morsa fyller år imorgon och jag har laddat upp en knasig bilde på henne och några andra, men för att morsan inte skulle hitta bilden så tog jag och ''dolde bilden'' hon fyller år i morgon och jag undrar hur man hitta den där bilden. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Först så går du in i mappen den ligger i. Sedan trycker du på verktyg, mappalternativ, visning, och så kollar du i listan där och trycker på visa dolda filer och mappar. Förstår du hur jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hittade den, tack Redigerad 14 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varsågod! Bra att du förstod hur jag menade. Är inte så bra på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts