the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är du alldeles utanför eller? Eller startade du ett nytt spel? Utanför bronze gate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Sweet. Orkade inte starta spelet i onödan. Ska spela idag. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag har problem med ljudet. Det skrapar hela tiden så man hör nästan inte vad dem säger. Det är likadant med musiken. Vet någon nån lösning på problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tänkte skaffa the lost chapter till xbox, men är det nån som vet om man måste köra dom vanliga fable questen (t.ex. arenan, twinblade, fängelset o.s.v.) eller är allting nytt? Orkar inte varva om samma fable igen eftersom jag redan klarat det 3ggr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tänkte skaffa the lost chapter till xbox, men är det nån som vet om man måste köra dom vanliga fable questen (t.ex. arenan, twinblade, fängelset o.s.v.) eller är allting nytt? Orkar inte varva om samma fable igen eftersom jag redan klarat det 3ggr... Man måste göra samma quests Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad kostar Fable idag? Det där nya alltså.. Verkar ju hyfsat skojsigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vet att den här tråden är gammal, men har fått Fable LC av en kompis och började spela i torsdags. Jag har iaf en fråga. Kan man spela i arenan flera gånger? Typ när man klarat allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vet att den här tråden är gammal, men har fått Fable LC av en kompis och började spela i torsdags. Jag har iaf en fråga. Kan man spela i arenan flera gånger? Typ när man klarat allt.. Nej, tror iaf inte det.. Eftersom den är en Quest, och en del av storyn. Jag avinstallerade iaf mitt Fable idag, har haft det sedan Januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Joo, jag har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vet att den här tråden är gammal, men har fått Fable LC av en kompis och började spela i torsdags. Jag har iaf en fråga. Kan man spela i arenan flera gånger? Typ när man klarat allt.. Jag tror de går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Bra :] Lätt å tjäna pengar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Bra :] Lätt å tjäna pengar då. Japp Nån mer än jag som lessnade på Fable TLC innan man ens klarat ut de Jag besegrade Jack of Blades och dödade syrran sen lessna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Japp Nån mer än jag som lessnade på Fable TLC innan man ens klarat ut de Jag besegrade Jack of Blades och dödade syrran sen lessna jag lol, jag dödade inte syrran Jag lessnade efter att ha klarat ut det 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Akta detta svärdet, 85 mer damage än Avos Tear som man hittar i Guilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vet att den här tråden är gammal, men har fått Fable LC av en kompis och började spela i torsdags. Jag har iaf en fråga. Kan man spela i arenan flera gånger? Typ när man klarat allt.. Nej, man kan bara köra arenan 1 gång å det är när man får det som uppdrag. Även om det skull vara grymt å göra det igen så e det tyvär omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Någon som vet om denna går att öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Någon som vet om denna går att öppna? Det ska gå vid nån speciell tid på dygnet.. kommer inte ihåg när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Jag har eine kleine fråga angående Fable; Behöver man vanliga Fable för att installera The Lost Chapters, eller kan man skaffa Lost Chapters, och spela det, utan att ha orginalet? Och jag vet, tråden är två år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts