Panimala Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vackert Orka vara god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Okej. Jag ska undersöka saker i Greys house men jag kommer inte ner i källaren... Någon som vet varför? Klockan i huset ringde och jag dödade dom som kom upp ur golvet och sedan så hände det något vid en grav men jag kommer inte ner i källaren. Jag vet inte ens om det går att gå ner i den källaren, jag lyckades då inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 När man slagits mot skelettena så ska man ner till stallet och blicka tre gånger med lampan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan man köra online på det här spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hur spöar man Twinblade? Han är ju helt omöjligt svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Spring runt tills han kör ner svärdena i marken då hoppar du fram och hugger honom i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Hur spöar man Twinblade? Han är ju helt omöjligt svår. Rulla runt honom för att unvika att bli träffad, och när han hugger svärden i marken så dom fastnar, spring snabbt runt och hugg honom i ryggen... sen är det bara att upprepa tills han är besegrad Edit: Doh! Bubbli hann före Redigerad 9 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan man dö av hög ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Okej, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Slutet. Hm menar du inte vänstra hörnet, jag har då inte kommit dit även fast jag har gjort alla quests? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Då har du antagligen det vanliga till X-Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hm menar du inte vänstra hörnet, jag har då inte kommit dit även fast jag har gjort alla quests? Oj, jo det vänstra.. Blev lite fel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Oj, jo det vänstra.. Blev lite fel där. Okej, tänka jag å Det var tufft då som sa att man skulle *SPOILR*sätta grejen i fyren, och sen att man upptäckte att på kartan lyser det som streck från Hook Coast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det finns ju Dark Chainmail. Men det finns någon annan dark något och jag undrar vart man kan köpa hjälmen till det för jag hittar inte den. Och finns det någon som kan lägga upp en save innan man dödar Jack of Blades... Igen för jag skulle spara det på en annan så jag kunde göra det onda också men det glömde jag. Så om nu är gulliga och gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Kan man köra online på det här spelet? Ja det går bara att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det finns ju Dark Chainmail. Men det finns någon annan dark något och jag undrar vart man kan köpa hjälmen till det för jag hittar inte den. Och finns det någon som kan lägga upp en save innan för jag skulle spara det på en annan så jag kunde göra det onda också men det glömde jag. Så om nu är gulliga och gör det. Tyvärr, jag gjorde det fyra gånger innan jag spelet sparade. men sparade inte save.. hm eller jo hiihi jag har en save! gubben äger FETT http://thecopy.mine.nu/copyp/img/erik.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är du alldeles utanför eller? Eller startade du ett nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja det går bara att spela online. ...vad ska man trycka på för att spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nej, men kan inte spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja det går bara att spela online. Eh, nej? Det är single-player only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts