Jump to content

Fable

nexus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej.

Jag ska undersöka saker i Greys house men jag kommer inte ner i källaren... Någon som vet varför? Klockan i huset ringde och jag dödade dom som kom upp ur golvet och sedan så hände det något vid en grav men jag kommer inte ner i källaren.

Jag vet inte ens om det går att gå ner i den källaren, jag lyckades då inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur spöar man Twinblade? Han är ju helt omöjligt svår. ;P

Rulla runt honom för att unvika att bli träffad, och när han hugger svärden i marken så dom fastnar, spring snabbt runt och hugg honom i ryggen... sen är det bara att upprepa tills han är besegrad ;)

Edit: Doh! Bubbli hann före :mellow:

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju Dark Chainmail. Men det finns någon annan dark något och jag undrar vart man kan köpa hjälmen till det för jag hittar inte den. Och finns det någon som kan lägga upp en save innan

man dödar Jack of Blades... Igen
för jag skulle spara det på en annan så jag kunde göra det onda också men det glömde jag. Så om nu är gulliga och gör det.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju Dark Chainmail. Men det finns någon annan dark något och jag undrar vart man kan köpa hjälmen till det för jag hittar inte den. Och finns det någon som kan lägga upp en save innan för jag skulle spara det på en annan så jag kunde göra det onda också men det glömde jag. Så om nu är gulliga och gör det.

Tyvärr, jag gjorde det fyra gånger innan jag spelet sparade. :) men sparade inte save.. hm eller jo

hiihi jag har en save! gubben äger FETT

http://thecopy.mine.nu/copyp/img/erik.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor