Crusader Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är det fel av mig att dra upp denna tråd? Men jag undrar iallafall vad skillnaden på Fläsklåddeversion och pcversionen är. Inget fel alls. Är ju vad tråden är till för. Den till PC (Lost Chapters) har mycket mer grejor, quests, vapen och sånt. Men Lost Chapters versionen släpps till XBox med. Så igentligen ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men om man tar Lost Chapters och vanliga Fable så är det mer vapen och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Samt större värld.. Storyn är längre.. tror jag.. kan nån säga hur vanliga Fable slutar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Med att man springer runt och skjuter och har sig mot "Jack of Blades" tror jag han heter. Sedan får man välja mellan att kasta ett svärd i "brunnen" och rädda sin syster eller ta svärdet och döda sin syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Storyn är längre, en extra ö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Kan någon ta bild på kartan från Lost Chapters? Redigerad 8 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 HM en fråga här, jag klarade draken på slutat, OTROLIGT LÖJLIGT LÄTT! jaja. i vilket fall, kan man inte fortsätta _efter_ det? Credits kommer upp sen kommer man till startmenyn och ingen AutoSave blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) HM en fråga här, jag klarade draken på slutat, OTROLIGT LÖJLIGT LÄTT! jaja. i vilket fall, kan man inte fortsätta _efter_ det? Credits kommer upp sen kommer man till startmenyn och ingen AutoSave blir det. Du måste sitta och kolla igenom hela creditsen "kolla igenom hela creditsen" wtf Redigerad 8 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Du måste sitta och kolla igenom hela creditsen "kolla igenom hela creditsen" wtf Mm.. men sen så kommer inga fiender att spawna.. eller jo, några, men dom är bara tråkiga... nästa gång jag installerar/spelar det så ska jag inte inte klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men gu va jobbigt men jag får iaf fortsätta med min gubbe. tror jag ska installera windows nu igen. har ändå sparat mina saves. hehe <3 falbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Men om man tar Lost Chapters och vanliga Fable så är det mer vapen och sådant. Yepp. Fast Lost Chapters kommer till XBox också nu i Ocktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Finns det ett bättre svärd än det i graven i guilden? om de finns så säg inte vart, vill hitta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag har Fable - Lost chapters till PC och det är ett av de roligaste spelen jag spelat på sistone Tyvärr verkar det vara lite för kort... jag har visseligen inte klarat det än, men på 4 timmar har jag klarat arenan, och då har jag gjort lite sidequests och liknande under tiden. Men kul är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag kör kärnuppdragen först. Sedan sidouppdrag. För man kunde fortsätta spela efter man klarat det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vackert http://thecopy.mine.nu/dump/vackert2.jpg http://thecopy.mine.nu/dump/vackert1.jpg gammal gubbe men det är vackert anyway bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Någon sa att det skulle finnas en extra ö... Var i sådana fall? Märker ingen skillnad på LC och vanliga Fable . Aja, orkar inte köra kärnuppdragen nu. Men men. Vilket är det bästa svärdet? Är det det svärdet som man drar upp ur stenen eller det som man "får" av Jack of Blades om man väljer det ELLER finns det något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Någon sa att det skulle finnas en extra ö... Var i sådana fall? Märker ingen skillnad på LC och vanliga Fable . Aja, orkar inte köra kärnuppdragen nu. Men men. Vilket är det bästa svärdet? Är det det svärdet som man drar upp ur stenen eller det som man "får" av Jack of Blades om man väljer det ELLER finns det något annat? Ön finns uppe i högra hörnet av kartan. Det vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Okej, man ser inte så mycket av kartan i spelet . När kommer man dit? Redigerad 9 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Okej, man ser inte så mycket av kartan i spelet . När kommer man dit? Slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Okej. Jag ska undersöka saker i Greys house men jag kommer inte ner i källaren... Någon som vet varför? Klockan i huset ringde och jag dödade dom som kom upp ur golvet och sedan så hände det något vid en grav men jag kommer inte ner i källaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts