Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Not for me. Fast jag är ju snabb. Asså om man dödar alla så kommer dom tillbaka? det gjorde dom för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Skjut dom med pilbågen på avstånd! Det slutade med att jag sprang förbi dom. Och skjuta på avstånd med pilbåge går inte så bra om man inte är så tränad med pilbågen eller nåt sånt . Men men, jag har klarat spelet 1 och en fjärdedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hans farsa blev slaktad och dom tog hans morsa och syster som slavar av ett gäng banditer i början av spelet när han var liten. sen försöker han hitta dom när han vuxit upp .. tror det var nått sånt Ok, storyn låter väl helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fable till pc kommer vara typ jävligt mycke bättre.... har jag hört många nya svärd och armor nya uppdrag större värld och typ nåt mer sånt.. typ bättre graffis (Grafik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eftersom jag är lat och inte orkar skapa en ny tråd så drar jag upp denna.. Releasen av Fable - The Lost Chapters (PC) närmar sig och vissa har ju redan hittat det i en buske... ( ) Dom som har testat de, vad tycker ni? Själv har jag kommit en bra bit (tror jag, trodde att jag hade klarat de men då.. ja då hände de en grej ) Nått Legendary Status och har nästan hela Plate-settet (saknar hjälmen)... så.. nån annan som har detta otroligt grymma spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eftersom jag är lat och inte orkar skapa en ny tråd så drar jag upp denna.. Releasen av Fable - The Lost Chapters (PC) närmar sig och vissa har ju redan hittat det i en buske... ( ) Dom som har testat de, vad tycker ni? Själv har jag kommit en bra bit (tror jag, trodde att jag hade klarat de men då.. ja då hände de en grej ) Nått Legendary Status och har nästan hela Plate-settet (saknar hjälmen)... så.. nån annan som har detta otroligt grymma spel? Japp, Buskletar klubben FTW. Inte spelat så mkt, ska nog spela lite nu. Skojsigt så långt som jag har spelat iallafall. Får väll bara hoppas att det inte tar slut så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Japp, Buskletar klubben FTW. Inte spelat så mkt, ska nog spela lite nu. Skojsigt så långt som jag har spelat iallafall. Får väll bara hoppas att det inte tar slut så snabbt. Med tanke på att du bara har kommit till Darkwood så har du en lååång bit kvar tills där jag är.. Och jag har nu insett att jag troligtvis inte har kommit så långt i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Med tanke på att du bara har kommit till Darkwood så har du en lååång bit kvar tills där jag är.. Och jag har nu insett att jag troligtvis inte har kommit så långt i storyn Aaaah kan inte sluta spela, försover mig nog rätt rejält imorgon. Fyfan vilket roligt spel! @Slippy Ska du inte quota dig själv och sen posta det i Dagens lol så att alla andra kan skratta lika mycket som jag gör åt dina skämt? Redigerad 28 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 I vilken umm... buske hittade ni det i? Den utanför tågstationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Eftersom jag är lat och inte orkar skapa en ny tråd så drar jag upp denna.. Releasen av Fable - The Lost Chapters (PC) närmar sig och vissa har ju redan hittat det i en buske... ( ) Glöm inte XBox. Fable - The Lost Chapters släpps direkt till classics och kommer bara kosta lite mer än 200 kr (Vilket är tur eftersom jag redan har Fable). Plus att den kommer ha några godsaker som Fable - The Lost Chapters till PC inte kommer ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Glöm inte XBox. Fable - The Lost Chapters släpps direkt till classics och kommer bara kosta lite mer än 200 kr (Vilket är tur eftersom jag redan har Fable). Plus att den kommer ha några godsaker som Fable - The Lost Chapters till PC inte kommer ha. Jag som trodde att den bara kom till PC!! Omg, ska lätt köpa det till Xbox ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Spelet blev levererat till mig i morse ska prova spelet direkt när jag kommit hem till min lägenhet <edit> Har spelat ett tag nu, riktigt bra och beroendeframkallande spel Redigerad 29 augusti, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har nu klarat Fable: The lost chapters. Finns det något sett att göra sig yngre på? Lite tråkigt att springa runder med en 60år gammal gubbe och slåss. Har hört något om ett tempel som gör en yngre eller är det ren bull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jopp Temple of Avo du donerar pengar så får du några års avdrag en taskig titel och ett relativt bra vapen... men detta är en engångsgrej typ... sen finns det buggar man kan utnyttja med... eller ja det fanns i orginalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Hur far man sa mycke muskler sa det syns pa gubben efter som jag har uppgradera allting jag kan. Och gubben e sa javla klen. Redigerad 26 september, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hallo ingen som vet nagonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hallo vet ingen nagot om fable.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Rotar i buskarna bakom skolan. Jag hittade det! Kan dessvärre inte bära hem det förrän imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag har lånat det av en kompis... Men ja vet i f*n alltså .. Det är rätt segt plus att vissa saker aldrig funkar typ.... Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är det fel av mig att dra upp denna tråd? Men jag undrar iallafall vad skillnaden på Fläsklåddeversion och pcversionen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts