Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Får ta och testa det nån dag. Har inte gjort det. Fable the last chapter kommer säker vara för krävande för min dator Har bara ett GeForce 3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fable the last chapter kommer säker vara för krävande för min dator Har bara ett GeForce 3 :'( Jag har bara GeForce 4 om det e nån som ska vara ledsen så ska det vara jag, kan knappt lira hl2 på min dator utan uber fps dr0p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fable till pc är samma Fable fast med typ mer svärd och lite andra uppdrag tror jag. Jag hade lite problem med ett uppdrag på Fable som gjorde att det segade. Problemet va att jag trodde att man va tvungen att smyga. Så jag blev upptäckt hela tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har bara GeForce 4 om det e nån som ska vara ledsen så ska det vara jag, kan knappt lira hl2 på min dator utan uber fps dr0p Jag kunde lira HL2 med mitt geforce4, fick över 200 fps. Konstigt men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag hade lite problem med ett uppdrag på Fable som gjorde att det segade. Problemet va att jag trodde att man va tvungen att smyga. Så jag blev upptäckt hela tiden . Skjut dom med pilbågen på avstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag kunde lira HL2 med mitt geforce4, fick över 200 fps. Konstigt men sant. Jojo, jag kan oxo få så hög fps men jag kan inte använda nått annat program än hl2 då, så kan inte vara inne på msn eller ventrilo.. funkade inte sist jag testade iaf :S @Blues, dom kommer tillbaka hela tiden så fort man dödar dom? .. jag brukar gömma mig bakom en sten o vänta tills dom gått förbi Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fable är för lätt och för kort men det är hyfsat kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jo, det e jävligt kort men ändå värt att köpa det e så jävla skojj ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker spelet värkar skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker spelet värkar skit! Testa det först innan du säger att det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Testa det först innan du säger att det suger Jag sa bara att det värkar Men ja kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag sa bara att det värkar Men ja kan ha fel Det har du. du har väldigt mkt fel . Det äger, seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det har du. du har väldigt mkt fel . Det äger, seriöst Okey, har hört man kan ha sex i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Okey, har hört man kan ha sex i spelet Jo, det kan man. bilden blir svart och dom börjar typ skratta lite smått . . man kan vara bög i spelet oxo så fult xD man kan gifta sig med killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jo, det kan man. bilden blir svart och dom börjar typ skratta lite smått . . man kan vara bög i spelet oxo så fult xD man kan gifta sig med killar Ohh Vad handlar spelet om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ohh Vad handlar spelet om egentligen? Hans farsa blev slaktad och dom tog hans morsa och syster som slavar av ett gäng banditer i början av spelet när han var liten. sen försöker han hitta dom när han vuxit upp .. tror det var nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ohh Vad handlar spelet om egentligen? Bli hjälte... Men även hjältar kan väl vara bögar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Bli hjälte... Men även hjältar kan väl vara bögar? Jo men ja menar, det värkar ju vara som nåt helt annat spel en äventyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Körde "orginaL" storyn en gång, alltså bara klarat det inte spelat vidare. kanske man borde göra är ju ändå väldigt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 @Blues, dom kommer tillbaka hela tiden så fort man dödar dom? Not for me. Fast jag är ju snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts