nexus Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är det någon som spelat fable här på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är det inte det spelet där man kan köpa gubbar för 20 000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är ett spel på Xbox(förklarade för p-c-2) Nej har inte spelat det, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har spelet, det är ett av dom bästa spelen jag spelat. men jag har tyvärr tröttnat på det nu. det tog slut för snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har spelet, det är ett av dom bästa spelen jag spelat. men jag har tyvärr tröttnat på det nu. det tog slut för snabbt. Jo, man klarar spelet på typ 3 timmar.. men man kan ju forsätta lira efter och slakta vakter i städerna fick böta 500000 förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Har varvat det kanske 5 ggr, det är alltid kul med en annorlunda gubbe Det där svärdet som man får om man *SPOILER* dödar sin syster i slutet gör det bara tråkigt eftersom man kan döda med ett slag... Redigerad 14 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det där svärdet som man får om man *SPOILER* dödar sin syster i slutet gör det bara tråkigt eftersom man kan döda med ett slag... Jo, det blir jävligt tråkigt. Jag har körde alltid med svärdet som man sliter ut ur stenen vid ett tempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jo, det blir jävligt tråkigt. Jag har körde alltid med svärdet som man sliter ut ur stenen vid ett tempel The harbringer Jag hade alltid ett svärd som man kunde köpa med health o mana aug... Redigerad 14 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har körde alltid med svärdet som man sliter ut ur stenen vid ett tempel Hur gör man det? Måste man bara vara tillräkligt stark eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur gör man det? Måste man bara vara tillräkligt stark eller? För mig gick det när jag hade fullt i strength, health o physic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har själv inte spelat det men jag läste detta i en gammal PLAY tidning. Fable utspelar sig i en levande värld. Varje blomma du trampar ned påverkar hur världen utvecklas. Är det sant . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har varvat det kanske 5 ggr, det är alltid kul med en annorlunda gubbe Det där svärdet som man får om man *SPOILER* dödar sin syster i slutet gör det bara tråkigt eftersom man kan döda med ett slag... Jag har varvat det fyra gånger och tycker det är skit segt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag har själv inte spelat det men jag läste detta i en gammal PLAY tidning. Fable utspelar sig i en levande värld. Varje blomma du trampar ned påverkar hur världen utvecklas. Är det sant . Man kan inte en trampa på blommor Eller jo det kan man nog men världen ändras ju inte för det Redigerad 14 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tog slut alldeles för snabbt! Spelade klart det på 1½ kväll! 4 timmar, och jag segade ut på det som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tog slut alldeles för snabbt! Spelade klart det på 1½ kväll! 4 timmar, och jag segade ut på det som fan! Jo, men annars tyckte jag att det var ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kommer ju till PC snart, längtar som en galen utter. Körde det lite på Xbox i typ 5 minuter eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur gör man det? Måste man bara vara tillräkligt stark eller? Tror man ska ha 5 i health, 6 i strength och 7 i psychics @skribb: Seriöst? Kommer det till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Seriöst? Kommer det till pc? Japp, Det kommer heta Fable: ??? (Glömt namnet :"> , men det kommer heta nåt mer en Fable iallafall.) Edit: Fable: The Lost Chapters. Redigerad 15 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fable är ett riktigt bra lir. synd bara att det tar slut så fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Får ta och testa det nån dag. Har inte gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts