Jump to content

Burnout 3

Egget91
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 2 years later...

Ja ja, jag vet! Gammal tråd om ett gammalt spel men so what? Är extremt Takedown kåt just nu och vill bara fråga lite om spelet.

Finns det poliser som kan jaga en?

Hur bra är skadefysiken om man jämnför med Flatout seriens fysik?

Låt säga att man är galen i snabba bilar och vansinniga krockar, håller spelet ett bra tag då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ja, jag vet! Gammal tråd om ett gammalt spel men so what? Är extremt Takedown kåt just nu och vill bara fråga lite om spelet.

Finns det poliser som kan jaga en?

Hur bra är skadefysiken om man jämnför med Flatout seriens fysik?

Låt säga att man är galen i snabba bilar och vansinniga krockar, håller spelet ett bra tag då eller?

Nej, inga poliser.

Jag tror att Burnouts skadefysik är ett snäpp bättre än flatout serien.

Ja det tror jag, finns ju krockläge om du vill krocka - och bilarna går inte speciellt långsamt. :mf_doof:

Burnout 3: Takedown är enligt mig det bästa spelet i serien.

Om du hittar det billigt, så tveka inte att köpa. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JEFLA NOOB ORKA BURNOUT!! CP!! GO GTR!!

Hehehe, aset här tror att vi bryr oss om vad han säger. Med tanke på dina tidigare inlägg din lilla skit så kan vi inte ta dig på allvar förstår du. Ta nu din hand, greppa tag om din feta röv och kasta ut dig själv från vårat forum! Så slipper våra fina admins (fjäsk fjäsk) att göra det åt dig.

Ursäkta mitt skoningslösa påhopp mot flingan, jag hade faktiskt en annan fråga, eller vad man nu kan kalla det.

Jag är lite intresserad av NFS: Most Wanted också. Vilket spel ska jag satsa på? Gillar fart och krockar men ochså polisjakter och freeroam. Klurigt.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe, aset här tror att vi bryr oss om vad han säger. Med tanke på dina tidigare inlägg din lilla skit så kan vi inte ta dig på allvar förstår du. Ta nu din hand, greppa tag om din feta röv och kasta ut dig själv från vårat forum! Så slipper våra fina admins (fjäsk fjäsk) att göra det åt dig.

Ursäkta mitt skoningslösa påhopp mot flingan, jag hade faktiskt en annan fråga, eller vad man nu kan kalla det.

Jag är lite intresserad av NFS: Most Wanted också. Vilket spel ska jag satsa på? Gillar fart och krockar men ochså polisjakter och freeroam. Klurigt.

Också stavas o. c. k. s. å

Och jag skulle om jag var du satsa på Burnout 3. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor