Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kanske förklara dåligt !!! Det är kul o preja en bot o sen bosta förbi resten Yepp Imorogon ska jag lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag tycker att B3 e jävligt kul, men det har inget spelglädje. Man tröttnar snabbt på det. Det händer liksom inget nytt. Samma krocka, samma takedowns m.m. Har bara en till sak att säga: Sluta göra massa smile-gubbar hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skitkul och skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Trodde inte att tråden skulle komam tebax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja ja, jag vet! Gammal tråd om ett gammalt spel men so what? Är extremt Takedown kåt just nu och vill bara fråga lite om spelet. Finns det poliser som kan jaga en? Hur bra är skadefysiken om man jämnför med Flatout seriens fysik? Låt säga att man är galen i snabba bilar och vansinniga krockar, håller spelet ett bra tag då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Ja ja, jag vet! Gammal tråd om ett gammalt spel men so what? Är extremt Takedown kåt just nu och vill bara fråga lite om spelet. Finns det poliser som kan jaga en? Hur bra är skadefysiken om man jämnför med Flatout seriens fysik? Låt säga att man är galen i snabba bilar och vansinniga krockar, håller spelet ett bra tag då eller? Nej, inga poliser. Jag tror att Burnouts skadefysik är ett snäpp bättre än flatout serien. Ja det tror jag, finns ju krockläge om du vill krocka - och bilarna går inte speciellt långsamt. Burnout 3: Takedown är enligt mig det bästa spelet i serien. Om du hittar det billigt, så tveka inte att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Sure thing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flingan Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Vem fråga du? Jag har inte testat det än, har PS2 i husvagnen Ska testa imorn JEFLA NOOB ORKA BURNOUT!! CP!! GO GTR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) JEFLA NOOB ORKA BURNOUT!! CP!! GO GTR!! Hehehe, aset här tror att vi bryr oss om vad han säger. Med tanke på dina tidigare inlägg din lilla skit så kan vi inte ta dig på allvar förstår du. Ta nu din hand, greppa tag om din feta röv och kasta ut dig själv från vårat forum! Så slipper våra fina admins (fjäsk fjäsk) att göra det åt dig. Ursäkta mitt skoningslösa påhopp mot flingan, jag hade faktiskt en annan fråga, eller vad man nu kan kalla det. Jag är lite intresserad av NFS: Most Wanted också. Vilket spel ska jag satsa på? Gillar fart och krockar men ochså polisjakter och freeroam. Klurigt. Redigerad 3 mars, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hehehe, aset här tror att vi bryr oss om vad han säger. Och du quotar honom..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hehehe, aset här tror att vi bryr oss om vad han säger. Med tanke på dina tidigare inlägg din lilla skit så kan vi inte ta dig på allvar förstår du. Ta nu din hand, greppa tag om din feta röv och kasta ut dig själv från vårat forum! Så slipper våra fina admins (fjäsk fjäsk) att göra det åt dig. Ursäkta mitt skoningslösa påhopp mot flingan, jag hade faktiskt en annan fråga, eller vad man nu kan kalla det. Jag är lite intresserad av NFS: Most Wanted också. Vilket spel ska jag satsa på? Gillar fart och krockar men ochså polisjakter och freeroam. Klurigt. Också stavas o. c. k. s. å Och jag skulle om jag var du satsa på Burnout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts