Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Här kan ni snacka om Burnout 3 Jag köpte det idag för 299 kr på GAME Det kostade egentligen 599 men det var utförsäljning eller vad det heter SHIT VILKET KÖP Skriv om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är så j*vla kul S*it kul o krocka bilar !!! Är det rea på alla game ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är så j*vla kul S*it kul o krocka bilar !!! Är det rea på alla game ??? Håller med Jag vet inte om det är utförsäljning på alla GAME Jag köpte det på Gränby i Uppsala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okej !!! Hur många bilar har du vunnit om man får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okej !!! Hur många bilar har du vunnit om man får fråga ??? Vem fråga du? Jag har inte testat det än, har PS2 i husvagnen Ska testa imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okej !!! Det är så kul o preja andra o sen bosta för bi dom Egget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Körde det hos en kompis skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Okej !!! Det är så kul o preja andra o sen bosta för bi dom Egget E det där ironi eller e du alvarlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, det är kul och är ni analfabeter hela bunten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, det är kul och är ni analfabeter hela bunten? Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Väldigt ballt det spelet. Har dock inte köpt det och planerar inte heller att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är det med alla igentligen? någon tävling på hur många smilies, utropstecken och frågetecken man kan ha i ett inlägg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad är det med alla igentligen? någon tävling på hur många smilies, utropstecken och frågetecken man kan ha i ett inlägg eller? Gnäll inte i min tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var skitkul Tills jag klarade det Då fanns det inget att göra längre, hade alla bilar, alla banor, allt. Men det var förr det, klarade det på typ 1vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var skitkul Tills jag klarade det Då fanns det inget att göra längre, hade alla bilar, alla banor, allt. Men det var förr det, klarade det på typ 1vecka Jag får inte testa det idag :'( Måste testa imorn istället :'( Blir galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kommer det komma ett Burnout 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kommer det komma ett Burnout 4 Ja, under namnet Burnout Revenge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, under namnet Burnout Revenge. Måste skaffa Eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 E det där ironi eller e du alvarlig Kanske förklara dåligt !!! Det är kul o preja en bot o sen bosta förbi resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 IMO så är Burnout 3 bättre än NFSU 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts