Kebabpizza Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Btw, Varför tycker folk att det är kul att förstöra? Haft en dålig uppväxt eller? . Inte jag, men du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kebabpizza, har du några skruvar lösa eller? Att göra det SlewME gör är nog bland det modigaste man kan göra Kan du sluta med denna någon gång. Jag tar inte dina inlägg på allvar. Sorry OT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Inte jag, men du! Hehe, vafan vet du om det? Kom inte och säg att du läst inläggen för det orkade du inte din jävla pizza. Det är ok att tala ut om sina problem i denna topic men bara du inte spammar ut dem, försök att ta alla i ett inlägg.. det kan bli lite mycket annars. Men du, jag vet.. om alla här skriver något fint om dig blir du glad då? Du det är inte lätt att vara tonåring men jag kan ge dig ett tips.. http://www.beffo.mine.nu/ungdom där har du lite att läsa, det kan vara skönt ibland när man är deprimerad.. Vad tar du för en kebabpizza? Börjar bli lite hungrig.. Fan, det var skönare när man bodde hemma då slappa man fixa föda själv, så du kan vara glad att du har 7år kvar. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Btw, Varför tycker folk att det är kul att förstöra? Haft en dålig uppväxt eller? . Jag har märkt att en dålig uppväxt har inget med att gilla att förstöra, jag har haft en förjävlig uppväxt med problem överallt, uppväxt i fattig familj(har dock blivit bättre senare åren), i fattigt område fullt med invandrare, och jag är trevligt mot allt och alla som är trevliga mot mig. Om man gillar att förstöra för andra så har man helt enkelt fått en dålig uppfostran. Dåligt jobb av föräldrarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag har märkt att en dålig uppväxt har inget med att gilla att förstöra, jag har haft en förjävlig uppväxt med problem överallt, uppväxt i fattig familj(har dock blivit bättre senare åren), i fattigt område fullt med invandrare, och jag är trevligt mot allt och alla som är trevliga mot mig. Om man gillar att förstöra för andra så har man helt enkelt fått en dålig uppfostran. Dåligt jobb av föräldrarna. Ok, tar tillbaka det. Ber även om ursäkt om du tog illa vid dig. Eller så har man ett fel i hjärnkontoret.. Det finns iof många orsaker. Redigerad 21 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tjaaa....Vänner och sånt har man ju men klart att det finns vissa perioder man hatar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Om man gillar att förstöra för andra så har man helt enkelt fått en dålig uppfostran. Dåligt jobb av föräldrarna. Beror väl också en stor del på vilken slags personlighet man har. Redigerad 22 juli, 2005 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Jag vet inte men någon typ av sport eller annan aktivitet är väl ett bra ställe att få kompisar på ? Jag har aldrig vart mobbad men jag har svårt att binda mig till folk, ibland är det som att alla tror att ja har mycket kompisar och så men jag har rätt få egentligen. Dom jag har är iofs mycket bra men det finns så mycket falska personer i den här stan...Man har så mycket lösa kontakter som egentligen inte betyder någonting. Det kan jag störa mig på enormt. Redigerad 22 juli, 2005 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts