Elander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mycket modigt skrivet Jag har kompisar,men saken är att jag tycker att alla i min ålder är så omogna.. Så jag har satt mig själv i sådant läge så jag inte har så många kompisar.. men äldre kompisar har jag gått om. Vissa från GTAsajten är skitbra personer,som kompisar men dom kanske inte tycker detsamma om en,det finns ju dumma här med,Men många stöttar en och vill gärna hjälpa till(oftast) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) @PluOntS, ok . får testa det igen efter sommaren. @Cortez, Hehe, jo så kanske det är , det värmer. Vissa från GTAsajten är skitbra personer,som kompisar men dom kanske inte tycker detsamma om en,det finns ju dumma här med,Men många stöttar en och vill gärna hjälpa till(oftast)Jo, det har jag märkt, men många är också godhjärtade personer. Det behövs det fler utav. Kul med några som tänker som jag. Redigerad 14 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Börja på en sport. Lärde känna typ 20 nya kompisar. Tycker att du borde göra det. Är nästan 100 % säker på att du kommer få en kompis och jag hoppas att du får en schysst kompis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Starkt gjort att skriva här , när det finns vissa fjantar som bara klagar här. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga igentligen.. Men du ska tänka possetivt ja det är svårt när man mår dåligt. Men att tänka possetivt ger mycket mer än vad man tror, man blir mycket modigare. Och när det gäller kompisar så får du vara beredd på att ta första steget som någon annan sa.. är inte den bästa på att skriva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Slewme: Känner igen mig delvis. Det var väl delvis därför som jag flyttade ifrån Heby och började om på nytt i en ny skola och ny ort. Det kan vara ett slut på det hela. Det blev det för mig iaf. Men om du inte vill det så får du försöka visa dessa dumma personer att du inte blir knäckt av deras mobbing. Även om du blir det men visa det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Slewme: Känner igen mig delvis. Det var väl delvis därför som jag flyttade ifrån Heby och började om på nytt i en ny skola och ny ort. Det kan vara ett slut på det hela. Det blev det för mig iaf. Men om du inte vill det så får du försöka visa dessa dumma personer att du inte blir knäckt av deras mobbing. Även om du blir det men visa det inte. Skönt att det blev bra för dig Jag visar det inte, jag är possetiv och "glad" i skolan. Men när jag kommer hem så bryter det ut Redigerad 14 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Ojoj, det var inte bra Jag har alltid uppfattat dig som en schyst kille... Vad gör du nu för tiden? pluggar du högskola? Redigerad 14 juli, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skönt att det blev bra för dig Jag visar det inte, jag är possetiv och "glad" i skolan. Men när jag kommer hem så bryter det ut Det är bra att du visar att du inte faller för deras tryck. Som KalleR frågade på vilken sorts skola går du på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Ojoj, det var inte bra Jag har alltid uppfattat dig som en schyst kille... Vad gör du nu för tiden? pluggar du högskola, eller jobbar du? Tack Jag försöker att hålla humöret uppe inför andra, andra ska inte behöva ta del utan min sorg. Ja jag pluggar. Men jobbar lite nu på sommaren för att tjäna extra pengar. EDIT: Jag ska titta på tv nu. Online imorgon igen. Redigerad 14 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Den lättaste platsen att prata med någon är på stan, discon, fester, affärer tunnelbanor osv. Leta efter en tjej (tjejer är bra, dom ska inte vara så tuffa och kaxiga om man har tur.) Och fråga något enkelt, till exempel om dom lyssnar på musik, fråga vad dom lyssnar på eller knacka dom på axeln och fråga om du får lyssna. Vid svar så säger du nåt, typ, "haha, lyssnar du på dom? dom är rätt bra, men har du hört..." Och så är disskussionen igång! Resten bör gå av sig själv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Säger som alla andra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag är mycket tacksam över att GTAsajten och andra forum som jag surfar omkring på finns, då de nästan är min enda socialakontakt förutom min familj. Jag har näst intill inga vänner och inte haft ett stadigt förhållande på 6-7år. Min tonårs period har inte varit den lättaste och är än idag ledsen då jag inte heller inte idag har några vänner. Har alltid varit snäll och hjälpsam emot mina klasskompisar och alltid glad och possetiv men har endå inte lyckats få någon tjej eller polare, måste man ha det senaste för att ha några polare eller en tjej? Är alla likadana? När jag skriver detta så sitter jag faktiskt och gråter över mitt liv, är ensam. Men jag är glad över att gtasajten och andra forum finns där jag kan söka kontakt med andra och få mig ett gott skratt ibland utav många på forumet. Jag vet att jag inte varit den snällaste på forumet men detta är inte mitt riktiga jag, är inte lika dryg och tråkig som jag verkar har bara inte det senaste och försöker inte spela ball eller tuff. Är mig själv viket gör att jag inte har kommit någon vart. Detta får mig att tänka tillbaka på filmen Fucking Åmål som är ett mycket bra exempel på hur samhället ser ut. Det är förjävligt, Fucking åmål är nog en utav de filmer som jag har sett som fortfarande sitter kvar i mitt hjärta. Den visar hur det faktiskt ser ut, men många som är "tuffingar" ser inte de mobbade utan bryr sig bara om sig själva och sin "respekt". Jag förväntar mig inte att ni ska tycka synd om mig men jag ville bara framföra detta så att alla vet och varför jag vill tacka GTAsajten, men jag antar att det framgår ganska tydligt. Jag som alla andra har både bra och dåliga dagar och jag har kanske inte haft mina bästa dagar alla dagar, och vill be om ursäkt för det och ska försöka att bättra mig. Hoppas att alla förstår mitt problem och att jag inte får massa spydiga kommentarer för det har jag fått nog av. Men främst ett stort tack till Hultenius som skapat denna sajt. Med allt innehåll och forumet. Känner du igen dig i det jag skrev eller är det bara jag som har haft en jävla otur? Känner igen mig lite där typ lite...har själv varit mobbad...vill inte berätta allt...kanske ska pm:a till dig o berätta nångång Aja starkt jobbat att skriva det du skrev. Har iallafall alltid tyckt att du har varit schyst Redigerad 14 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 inte lyckats få någon polare, måste man ha det senaste för att ha några polare? Klart du måste ha polare för att kunna ha polare.. för om du inte har polare så har du ju inga polare... eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tack Jag försöker att hålla humöret uppe inför andra, andra ska inte behöva ta del utan min sorg. Ja jag pluggar. Men jobbar lite nu på sommaren för att tjäna extra pengar. EDIT: Jag ska titta på tv nu. Online imorgon igen. Känner igen mig där. Gillar inte att visa mina dåliga sidor för folk, försöker alltid vara så positiv jag kan. Men om jag blir arg håller jag det inne, vilket inte resulterar bra. (i slutet av skolan fick jag ett s.k anfall och slog en kille tills jag bröt en knoge) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 The trick is to not think about it. ^^ Du tänker för mycket. Tänk inte såhär: "Hur kommer de reagera om jag säger det här..." Utan tänk: "Jag säger vad jag har i skallen, om de inte gillar det, then i dont give a fuck"¨ Om du måste tänka överhuvudtaget. =) W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ojoj, det var inte bra Jag har alltid uppfattat dig som en schyst kille... Vad gör du nu för tiden? pluggar du högskola? Precis som kaller sa... du har verkat som en schysst grabb... försök o bara skita i va dom gör... om de går kanske inte så lätt.... aldrig varit mobbad så ja vet inte... annars kan du ju börja på nån sport som nån föreslog o skaffa kompisar där... typ taekwando eller va de heter.. o slå ner dom som mobbar dig nej men börja på nån sport eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Precis som kaller sa... du har verkat som en schysst grabb... försök o bara skita i va dom gör... om de går kanske inte så lätt.... aldrig varit mobbad så ja vet inte... annars kan du ju börja på nån sport som nån föreslog o skaffa kompisar där... typ taekwando eller va de heter.. o slå ner dom som mobbar dig nej men börja på nån sport eller nåt TaeKwonDo. Rätt rolig sport faktiskt, slutade efter 3 år eller nåt sånt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vilken tur att jag hittade denna topic, nu när jag bara är online nån gång per vecka. Jag känner exakt samma sak, men är inte lika ivrig som vissa på med att åtgjärda det. Bättre var det på den tiden man gick i 1:an, och ingen visste vad "mobbing" betydde, även om jag varken kunde svenska eller hade något gemensamt med dom andra. Förut ville jag ibland tillbaka till den tiden, men inte nu längre. Jag har nämligen upptäckt att forumkompisar inte är ett dugg sämre än riktiga, så länge jag vet att personen på andra sidan sladden är en riktig människa, känner jag ingen skillnad. Jag är datanörd and proud of it! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Starkt skrivet... känner igen mig endel tror jag Var "populär" i grundskolan, alla kännde mig whatever och så men när jag flyttade hade jag 'bara' 5 st vänner och det var jädra annorlunda än förut så jag blev bara jävla arg jämt... kunde inte hjälpa det bara Men senaste året mår jag bättre Faaast kanske inte det bästa jag gjorde, sket i skolan och bara gjorde allt för att må bättre.. skolka en hel del men gick ut med alla G och kom in där jag ville Vet inte vad jag ska säga om få vänner och så.. asen har alltid kommit till mig lixom... Men jag brukar alltid säga bra saker enligt andra.. hmm *tänker* Jaa! det med att tänka med vill jag absolut att du ska sluta med NU! Jag säger alltid saker jag tänker på men.. är alltid 'mig själv' äh, ni får uräskta vart i havet i 8 timmar och allt gungar fortfarande så jag är lite blåst nu Call me retard... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tillvaron är vad man gör den till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts