SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag är mycket tacksam över att GTAsajten och andra forum som jag surfar omkring på finns, då de nästan är min enda sociala kontakt förutom min familj. Jag har näst intill inga vänner och inte haft ett stadigt förhållande på 6-7år. Min tonårsperiod har inte varit den lättaste och är än idag ledsen då jag inte heller inte idag har några vänner. Har alltid varit snäll och hjälpsam emot mina klasskompisar och alltid glad och positiv, men har endå inte lyckats få någon tjej eller polare, måste man ha det senaste för att ha några polare eller en tjej? Är alla likadana? När jag skriver detta så sitter jag faktiskt och gråter över mitt liv - är ensam. Men jag är glad över att gtasajten och andra forum finns där jag kan söka kontakt med andra och få mig ett gott skratt ibland av många på forumet. Jag vet att jag inte varit den snällaste på forumet men detta är inte mitt riktiga jag, är inte lika dryg och tråkig som jag verkar, har bara inte det senaste och försöker inte spela ball eller tuff. Är mig själv vilket gör att jag inte har kommit någon vart. Detta får mig att tänka tillbaka på filmen Fucking Åmål som är ett mycket bra exempel på hur samhället ser ut. Det är förjävligt, Fucking åmål är nog en av de filmer som jag har sett som fortfarande sitter kvar i mitt hjärta. Den visar hur det faktiskt ser ut, men många som är "tuffingar" ser inte de mobbade utan bryr sig bara om sig själva och sin "respekt". Jag förväntar mig inte att ni ska tycka synd om mig men jag ville bara framföra detta så att alla vet och varför jag vill tacka GTAsajten, men jag antar att det framgår ganska tydligt. Jag som alla andra har både bra och dåliga dagar och jag har kanske inte haft mina bästa dagar alla dagar, och vill be om ursäkt för det och ska försöka att bättra mig. Hoppas att alla förstår mitt problem och att jag inte får massa spydiga kommentarer för det har jag fått nog av. Men främst ett stort tack till Hultenius som skapat denna sajt. Med allt innehåll och forumet. Känner du igen dig i det jag skrev eller är det bara jag som har haft en jävla otur? EDIT: Blickade tillbaka lite till - förr i tiden - och tog mig friheten att redigera stavfel i denna Redigerad 24 april, 2007 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hehe, lite modigt av dig att skriva det här tycker jag. Starkt gjort. =) Mjo, det är trist hur vårt samhälle är. Bästa stället att fixa vänner på om man inte har några är enligt mig sin skola. Det är bara att prata, att inte vara rädd för att öppna munnen, och ha lite humor, och sen är det inte svårare än att fråga dom man snackar med om de vill göra nåt efter skolan. Det funkar nästan alltid. Själv föredrar att jag att göra det med brudar. Tjejpolare kan vara trevliga faktiskt, och killarna som ser er på stan eller på stranden eller var man nu kan vara vet ju inte om det. ^^ Människor som bara vill umgås med folk som bara har de senaste inom teknologi och kläder är bara folk som inte vilka dom själva är, så de härmar bara alla andra, de har ingen personlighet, de är inga att bli polare med. De är bara för jävliga, och det suger att umgås med dom. Man får inte ens skämta utan att de kan hitta nåt "fel". Nejdå, jag är långtifrån sån, jag kan kanske verka som en otrevlig kille som bara tänker på mig själv. Speciellt i skolor brukar jag prata med dom som jag ser har ingen att snacka med. Det är bara att snacka om standardgrejer, om de gillar att prata med en, är det bara att fråga om deras intressen och prata om det. Och jag håller med dig om att GTAsajten gett många skratt. Aja, jag är ingen psykologi, och ingen bra på att uttrycka mig över nätet, så jag tror inte jag hjälpte dig, men lycka till i livet. Och så hoppas jag att du stannar på sajten, och jag vet att det funnits många som känt och haft det exakt som du, men det kommer inte hända nåt mirakel så det är ingen idé att gå och dansa och hoppas på nåt, vill du ha polare måste du gå in för det. Redigerad 14 juli, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) "GtaSajten Your Friend in The Dark Dark World" SlewME @ W0rd! Nästan samma historia för här... Redigerad 14 juli, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hehe, lite modigt av dig att skriva det här tycker jag. Starkt gjort. =) Mjo, det är trist hur vårt samhälle är. Bästa stället att fixa vänner på om man inte har några är enligt mig sin skola. Det är bara att prata, att inte vara rädd för att öppna munnen, och ha lite humor, och sen är det inte svårare än att fråga dom man snackar med om de vill göra nåt efter skolan. Det funkar nästan alltid. Själv föredrar att jag att göra det med brudar. Tjejpolare kan vara trevliga faktiskt, och killarna som ser er på stan eller på stranden eller var man nu kan vara vet ju inte om det. ^^ Människor som bara vill umgås med folk som bara har de senaste inom teknologi och kläder är bara folk som inte vilka dom själva är, så de härmar bara alla andra, de har ingen personlighet, de är inga att bli polare med. De är bara för jävliga, och det suger att umgås med dom. Man får inte ens skämta utan att de kan hitta nåt "fel". Nejdå, jag är långtifrån sån, jag kan kanske verka som en otrevlig kille som bara tänker på mig själv. Speciellt i skolor brukar jag prata med dom som jag ser har ingen att snacka med. Det är bara att snacka om standardgrejer, om de gillar att prata med en, är det bara att fråga om deras intressen och prata om det. Och jag håller med dig om att GTAsajten gett många skratt. Aja, jag är ingen psykologi, och ingen bra på att uttrycka mig över nätet, så jag tror inte jag hjälpte dig, men lycka till i livet. Och så hoppas jag att du stannar på sajten, och jag vet att det funnits många som känt och haft det exakt som du, men det kommer inte hända nåt mirakel så det är ingen idé att gå och dansa och hoppas på nåt, vill du ha polare måste du gå in för det. Tack, du verkar vara en schysst kille , Har iof alltid gillat dig. vill du ha polare måste du gå in för det. Hehe, Så sa min pappa också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Modigt att du skriver här.. Synn om dig om du är som du är och inte får några kompisar Tyvärr är det så bland många att man måste ha det senaste och massa annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tråkigt att höra.. Men, men. Det blir andra tider sen Tror jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tråkigt det som har hänt dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Som jag sade tidigare så är internet min enda kontaktpunkt och är glad över att det finns, vad skulle jag vara annars? Död. Jag försökte ta livet av mig när jag var 14år på en klassresa. Det är något jag ångrar men endå inte. Mår dåligt. Tänker på denna skit heladagarna, den sitter som klistrad i mitt huvud. Många sömnlösa nätter och gråtande dagar. Filmer som Fucking Åmål, Fjorton Suger, Sandor slash ida m.f ska det finnas fler utav så folk får en uppfatting om hur samhället ser ut, dock tror jag inte folk tar detta på allvar . Man borde lägga ner mer pengar på att motverka mobbing och andra dumheter. Detta är nog dock inget som kommer att ske , Till er som har det lika jobbigt som jag: STÅ PÅ ER! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Som jag sade tidigare så är internet min enda kontaktpunkt och är glad över att det finns, vad skulle jag vara annars? Död. Jag försökte ta livet av mig när jag var 14år på en klassresa. Det är något jag ångrar men endå inte. Mår dåligt. Tänker på denna skit heladagarna, den sitter som klistrad i mitt huvud. Många sömnlösa nätter och gråtande dagar. Filmer som Fucking Åmål, Fjorton Suger, Sandor slash ida m.f ska det finnas fler utav så folk får en uppfatting om hur samhället ser ut, dock tror jag inte folk tar detta på allvar . Man borde lägga ner mer pengar på att motverka mobbing och andra dumheter. Detta är nog dock inget som kommer att ske , Till er som har det lika jobbigt som jag: STÅ PÅ ER! Du kanske tycker att jag är som alla andra "idioter som inte fattar" som försöker hjälpa dig. Men mitt råd är att gå ut. Träffa folk. Gå fram till vem som helst och snacka. Gå på fester, discotek m.m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur mycket pengar man än lägger ner på att stoppa mobbingen så kommer det inte funka. Mobbing har alltid funnits och kommer olyckligtvis alltid finnas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur mycket pengar man än lägger ner på att stoppa mobbingen så kommer det inte funka. Mobbing har alltid funnits och kommer olyckligtvis alltid finnas... Ja, det är sant men det skulle gå att minska på den, mobbing förekommer i nästan alla klasser vilket är hemskt. Det är sjukt. @PluOntS, Tack men det har jag hört många gåner men det är det att jag vet inte vart jag ska börja. Eftersom att jag har haft som jag haft så har jag oerhört dåligt självförtroende och är mycket folkskygg. Vilket försvårar det hela. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 @PluOntS, Tack men det har jag hört många gåner men det är det att jag vet inte vart jag ska börja. Eftersom att jag har haft som jag haft så har jag oerhört dåligt självförtroende och är mycket folkskygg. Vilket försvårar det hela. Jo. Själv kan vara för jävla blyg ibland och hatar mig själv ibland men, men har lärt mig att det inte är farligt. Bara kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag kom på en sak, ett bra ställe att fixa polare är på ett sommarjobb. Nu är det lite sent, men nästa sommar. Om man jobbar med massa andra sommarjobbare där ingen känner ingen är det bara att börja babbla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag är mycket tacksam över att GTAsajten och andra forum som jag surfar omkring på finns, då de nästan är min enda socialakontakt förutom min familj. Jag har näst intill inga vänner och inte haft ett stadigt förhållande på 7-6år. Min tonårs period har inte varit den lättaste och är än idag ledsen då jag inte heller inte idag har några vänner. Har alltid varit snäll och hjälpsam emot mina klasskompisar och alltid glad och possetiv men har endå inte lyckats få någon tjej eller polare, måste man ha det senaste för att ha några polare eller en tjej? Är alla likadana? När jag skriver detta så sitter jag faktiskt och gråter över mitt liv, är ensam. Men jag är glad över att gtasajten och andra forum finns där jag kan söka kontakt med andra och få mig ett gott skratt ibland utav många på forumet. Jag vet att jag inte varit den snällaste på forumet men detta är inte mitt riktiga jag, är inte lika dryg och tråkig som jag verkar har bara inte det senaste och försöker inte spela ball eller tuff. Är mig själv viket gör att jag inte har kommit någon vart. Detta får mig att tänka tillbaka på filmen Fucking Åmål som är ett mycket bra exempel på hur samhället ser ut. Det är förjävligt, Fucking åmål är nog en utav de filmer som jag har sett som fortfarande sitter kvar i mitt hjärta. Den visar hur det faktiskt ser ut, men många som är "tuffingar" ser inte de mobbade utan bryr sig bara om sig själva och sin "respekt". Jag förväntar mig inte att ni ska tycka synd om mig men jag ville bara framföra detta så att alla vet och varför jag vill tacka GTAsajten, men jag antar att det framgår ganska tydligt. Jag som alla andra har både bra och dåliga dagar och jag har kanske inte haft mina bästa dagar alla dagar, och vill be om ursäkt för det och ska försöka att bättra mig. Hoppas att alla förstår mitt problem och att jag inte får massa spydiga kommentarer för det har jag fått nog av. Men främst ett stort tack till Hultenius som skapat denna sajt. Med allt innehåll och forumet. Känner du igen dig i det jag skrev eller är det bara jag som har haft en jävla otur? Det låter som en beskrivning av mig Jag har inte heller nå vänner :'( E så himla blyg Redigerad 14 juli, 2005 av Egget91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Känner du igen dig i det jag skrev eller är det bara jag som har haft en jävla otur? Jo då jag känner igen mig. Dock så är skillnaden att jag har slutat bry mig om det, i alla fall för tillfället. Vill dock fråga varför du inte skrev detta i Vsnack? En annan sak, självmord är inte utvägen, tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo då jag känner igen mig. Dock så är skillnaden att jag har slutat bry mig om det, i alla fall för tillfället. Vill dock fråga varför du inte skrev detta i Vsnack? En annan sak, självmord är inte utvägen, tro mig. Varför jag inte skrev detta i Vardagssnack är för att jag dels inte tänker på den forumdelen, tittar aldrig där :S och för att det var inte något "vardagssnack" utan ett tack som jag ville att alla skulle ta del av. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Eftersom att jag har haft som jag haft så har jag oerhört dåligt självförtroende och är mycket folkskygg. The trick is to not think about it. ^^ Du tänker för mycket. Tänk inte såhär: "Hur kommer de reagera om jag säger det här..." Utan tänk: "Jag säger vad jag har i skallen, om de inte gillar det, then i dont give a fuck"¨ Om du måste tänka överhuvudtaget. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Utan tänk: "Jag säger vad jag har i skallen, om de inte gillar det, then i dont give a fuck"¨ Så har jag tänkt i alla år men det går inge bra, iof bara inom mina klasser. Kanske ska testa det någon annanstans istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Så har jag tänkt i alla år men det går inge bra, iof bara inom mina klasser. Kanske ska testa det någon annanstans istället. Men det är bara att babbla på som Cortez säger. Vissa personer kanske tycker man är skitskoj andra kanske: Du är ju helt rubbad! Eller något sånt. Brukar använda det lilla knepet. Riktigt bra faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Så har jag tänkt i alla år men det går inge bra, iof bara inom mina klasser. Kanske ska testa det någon annanstans istället. Äh, de är bara avundsjuka på att du vågar säga vad du har i skallen till skillnad från dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts