hyperberit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Så nu har jag gjort klart min hotrod (ingen ratrod!, finns inget som heter så) men den har verkligen ett rått stuk nästa som gäller är väl att sätta den i mafia och möjligen i SA också edit: bokstavsbåtten tog bort bilden Redigerad 14 juli, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En download skulle vara andvändbar faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur ser den ut "in-game" då? nån bild skulle vara fint på den in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Som sagt har jag inte satt in den i något spel ännu, men det är på g typ till nästa vecka.. är lite slö av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ser fint ut! Tackar tackar =) har lagt ner väldigt mycket tid på att få den exakt i alla vinklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Rat Road: (dålig bild men det vissar stuket) Hot road: Ser najs ut Redigerad 14 juli, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Som sagt har jag inte satt in den i något spel ännu, men det är på g typ till nästa vecka.. är lite slö av mig Ok! ser cool ut hoppas den ser lika grym "in-game" oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Snygg polycount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ser snyggt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tänkte lägga en bild på polystruktuten men gtasajten har visst nå problem med det... så skitsamma, fler bilder finns på andra forum ni ser nog tack alla iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 "Hålig skit" Så snygg !!! Du äger på att modellera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Snygg, gillade den skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Rat Road: (dålig bild men det vissar stuket) Hot road: Ser najs ut Jao, det är väl så man tror att det är men egentligen är detta bara ännu en hotrod med 60-tals stuk man hade väl kunnat kalla det Old skool rod också medans den andra du visade är new school dyra påkostade 600 000 kronors roddar motbjudande det var bara en inbiten reporter som vela bli känd så han kom på ordet Rat Rod för att bli känd men ingen hotrodbyggare gillar det tack än en gång alla =) Redigerad 15 juli, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Åååh satan va läcker!! du fortsätter o toppa moddingen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts