lillstrumpa Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag är på uppdraget man gör för kubanerna när man ska skjuta alla haitians, men jag klarar inte att döda killen på taket för jag dör hela tiden!! Nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 ta en sniper och döda han (du får en sniper) vd gubben tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 det är enkelt,men du måste ha armour också. Sedan ska du sikta noge med snipern och bara skjuta ner han. PS: det ligger ett vapen där du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Vad är problemet? skjuter han dig? klarade det på första försöket, så vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Ta snipern, sen springer du upp för trappan som e där omkring, gå upp på taket och skjut ner han. Han kommer inte att skjuta på dig på det avståndet, han sköt då inte mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts