tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Läste i metro att vissa svenska kändisar ska måla sig av sig själva och aktiounera (stavning) ut det sen på tradera. Hittade denna och titta på priset som tavlan går på. http://www.tradera.com/auction/aid_15905885 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 fler artister/konstiga människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Orka bjude över 6000 kr för Carolina Gynnings tavla, okej hon är konstnär men jag skulle hellre köpa Johan Wimans tavla. Han e stentuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Känns tungt att säga det men Carolina Gynnings tavla var lätt den snyggaste... Redigerad 16 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Känns tungt att säga det men Carolina Gynnings tavla var lätt den snyggaste... Mmm...men som sagt hon är konstnär. Fast jag tror folk köper den bara för att dom tycker hon är snygg eller mest känd av de som målat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Mmm...men som sagt hon är konstnär. Fast jag tror folk köper den bara för att dom tycker hon är snygg eller mest känd av de som målat. Tror det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fast jag tror folk köper den bara för att dom tycker hon är snygg eller mest känd av de som målat. Men herregud, nu ser man hur illa det har gått för världen. För fasen mest känd? Du har sveriges justiteminister Thomas Bodström där och typ superartisten just nu och 20 år tillbaka Nanne Grönwall.. För fasen asså.. Mest Känd.. Bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) http://www.tradera.com/auction/aid_15905884 Konstigt att hon inte blivit konstnär istället. Jag målade bättre då jag gick på dagis. Redigerad 17 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha hon här måste varit så talanglös att hon fick gör anågot simpelt i photoshop http://www.tradera.com/auction/aid_15905887 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Haha hon här måste varit så talanglös att hon fick gör anågot simpelt i photoshop http://www.tradera.com/auction/aid_15905887 Fattar inte hur folk orkar ge 7000 spänn för den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Fattar inte hur folk orkar ge 7000 spänn för den där. Fjortisar och runkare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) LOL, fel topic. Pöss Redigerad 20 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ny sig. Fniss tack ferkurz för namnet:D Vad har det med topicen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad har det med topicen att göra? Skämmigt värre. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts