thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det är jag det var 2 stycken (nämner inga namn) som skickade varsitt meddelande som det stod: lägg ner din spammande nolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför inte ta det med dem istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Kanske för att det är så, har du tänkt på det? KAn informera om att det inte var jag som skickade. Du och Alexzander. Redigerad 14 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför inte ta det med dem istället? Jag tror inte att det funkar så bra... Här är ett exempel från när jag använde PM för en liknande sak: men tror du att du e? non dagisfröken eller? Så lönlöst var det och det blev knappast någon skärpning... Vad ska man göra istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag tror inte att det funkar så bra... Här är ett exempel från när jag använde PM för en liknande sak: "TEXT" Vad ska man göra istället? Vet inte hur Grim hade uppfört sig men hans svar på dina PM kändes ändå ganska dryga. Tycker ändå det är onödigt att göra en tråd bara för att folk har kallat honom spammare genom PM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag tror inte att det funkar så bra... Tror inte det funkar bättre att göra en tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror inte det funkar bättre att göra en tråd om det. Håller med. Ville bara bevisa att PM inte heller fungerar så bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Jag tror inte att det funkar så bra... Här är ett exempel från när jag använde PM för en liknande sak: *text* Vad ska man göra istället? GRIM har ju inget att komma med det är ju därför han skriver så. Redigerad 14 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det är jag det var 2 stycken (nämner inga namn) som skickade varsitt meddelande som det stod: lägg ner din spammande nolla Jaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Håller med. Ville bara bevisa att PM inte heller fungerar så bra. Nej det är sant. Är oftast lönlöst att försöka över PM. Jag slår vad om att det skulle bli en helt annan diskussion öga mot öga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det är jag det var 2 stycken (nämner inga namn) som skickade varsitt meddelande som det stod: lägg ner din spammande nolla Men ignorera dem då? Om man blir retad på riktigt, OK! Men över ett forum! Men lite onödigt med en topic om detta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vilka va det då? jag kräver svar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag tror inte att det funkar så bra... Här är ett exempel från när jag använde PM för en liknande sak: jahh det e bra, säger en kille som skriver fuck you över hela sin användar info! skärpdig sj ffs du är ingen MOD så stfu tills dess Du verkar inte fatta... Men vi kan göra så här, eftersom du tycker att jag ska skärpa mig så gör jag det. Borde det inte vara rättvist att du skärper dig eftersom jag vill det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vilka va det då? jag kräver svar! Lägg av med sånt där skit din pottzork. Läst mitt omdöme om dig i en annan topic, ska klistra in det här. Kan du dra från den här sajten, Du är den jobbigaste person jag känner till. Dra här ifrån. Fan va du ska hålla på helatiden med stor text, dåligstavning, Alexander med Z osv. Det stör mig. Har stört mig på dig ändra från början du kom hit och nu ville jag släppa ut, kunde inte hålla inne mer. Sry för offtopc men jag ville säga mina känslor inför alla då det kändes skönt Så skrev jag om dig Hoppas du inte är lika jobbig irl som här på sajten, då lär du inte ha många polare. Redigerad 14 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Men ignorera dem då? Om man blir retad på riktigt, OK! Men över ett forum! Men lite onödigt med en topic om detta! du har rätt jag ska ignorera dem ps: LÅS TRÅDEN NU Redigerad 14 juli, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts