Hades Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag skulle behöva bilder på Homer Simpson måtten jag går efter än 80x80 och max 10mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Googla lite, så hittar du http://images.google.se/images?q=Homer&svn...ler=&imgsz=icon http://images.google.se/images?svnum=10&hl...q=Homer+Simpson Redigerad 14 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tackar de jag fick upp var mycket större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tackar de jag fick upp var mycket större! Det går att önska storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hur? De får gärna vara mellan 60-80. Redigerad 14 juli, 2005 av Hades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag skulle behöva bilder på Homer Simpson måtten jag går efter än 80x80 och max 10mb. 10 mb? Efter en sån bild får du nog leta länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 10 mb? Efter en sån bild får du nog leta länge. Det står faktiskt max 10 mb, allt under det alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än 80 pixlar, höjden får inte vara större än 80 pixlar och filstoleken får inte vara större än 10 KB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än 80 pixlar, höjden får inte vara större än 80 pixlar och filstoleken får inte vara större än 10 KB. Ja, 10 kb stämmer lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vet inte om det var detta du sökte, men jag redigerade en bild åt dig på ca. en minut. Mer tänker jag inte hjälpa, take it or leave it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tackar den passar perfect! btw vet någon var jag kan få tag på skrivbordsunderlägg med simpsons tema? Redigerad 14 juli, 2005 av Hades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tackar den passar perfect! btw vet någon var jag kan få tag på skrivbordsunderlägg med simpsons tema? Googla..hittade en massa: http://www.google.se/search?hl=sv&q=the+si...s+desktop&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Googla..hittade en massa: http://www.google.se/search?hl=sv&q=the+si...s+desktop&meta= Tack Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tack Toki Yay! Toki goes babysitter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Yay! Toki goes babysitter.. LÖL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts