krille89 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Är det san att små lastbilar kan släppa "släpet" på PC jag vet att man inte kan ta bort ett stort släp med en stor lasbil... Och om man kan ta bort släpet med smålastbilar ved är det för lastbil då??? (bild tack) Tack på förhand...!"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Små lastbilar? va snackar du om... bara sett... öh.. normala lastbilar o om man krockar i typ snurrar runt så åker släpet av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men mindra kastbilar där släpet/flaket redan sitter på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Små lastbilar? va snackar du om... bara sett... öh.. normala lastbilar o om man krockar i typ snurrar runt så åker släpet av... Han kanske menar traktorer som kan bärga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Han kanske menar traktorer som kan bärga bilar Hur kör man up bilar på dem? det går ju typ inte... han kanske menar de bergnings bilarna som redan finns, dem finns vid bensinmackar (I san fierro iaf) och så finns det en fabrik utanför Pine apel, vid några garager så finns det en, du måste nog leta för jag vet ente hur jag ska förklara bättre, och jag efterlyser en karta. (ät upp era klagomål den här gången om det är nå fel på texten, jag har suttit hla dagen i billen i 80 mil) Redigerad 14 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur kör man up bilar på dem? det går ju typ inte... han kanske menar de bergnings bilarna som redan finns, dem finns vid bensinmackar (I san fierro iaf) och så finns det en fabrik utanför Pine apel, vid några garager så finns det en, du måste nog leta för jag vet ente hur jag ska förklara bättre, och jag efterlyser en karta. (ät upp era klagomål den här gången om det är nå fel på texten, jag har suttit hla dagen i billen i 80 mil) Inget fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur kör man up bilar på dem? det går ju typ inte... han kanske menar de bergnings bilarna som redan finns, dem finns vid bensinmackar (I san fierro iaf) och så finns det en fabrik utanför Pine apel, vid några garager så finns det en, du måste nog leta för jag vet ente hur jag ska förklara bättre, och jag efterlyser en karta. (ät upp era klagomål den här gången om det är nå fel på texten, jag har suttit hla dagen i billen i 80 mil) Billen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts