BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vote: Älskar det! Jag kan dricka litervis av det ljuva vattnet som det tar 70 år för naturen att rena bla bla.. så underbart gott. Alltid tyckt att du varit lite mysko... men nu börjsr du bli smart ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 VOTE: dricker hellre vanligt vatten men det var för att jag missade DÖD ÅT RAMLÖSA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Då slösar ni källvattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Själv bor man i Ramlösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Skrattade som faen när jag läste det där. Vet inte varför, för så kul var det inte... Men jag håller med, kolsyrat vatten är inte så gott. Godare med vanligt. Men om jag är riktigt törstig, så går det väl, men vadfan... Gillar dock Vichy Noveau-reklamerna... "Some like women, some don't" och det där... Skitkul! Some like democracy. Some don't. Och så visar dom en bild på Joseph Stalin v0te: Ja, rätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ramlösa med smak, orka natruell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts