Hew Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kolsyrat vatten = blä! Och vad är meningen med att sälja "med mindre kolsyra". Det är väl för faen bara att låta drycken stå framme ett tag. Ush så äckligt det är. Ehm, så att man ska slippa låta det stå öppet ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, det går att dricka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Godare med vanligt vatten. W0rd! visst KAN jag dricka det men det är inget jag föredrar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .vote: NEJ FY FAN, DÖD ÅT RAMLÖSA! smakar ju treo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Minst en om dan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag brukar säga att det smakar sten. Inte för att jag ätit det men. Det smakar ungefär som att hälla salt i vatten och sedan dricka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag älskar ramlösa. brukar dricka 3 flaskor om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är mest gamlingar som dricker Ramlösa och Vichy Nevauo (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och vad är meningen med att sälja "med mindre kolsyra". Det är väl för faen bara att låta drycken stå framme ett tag. Skrattade som faen när jag läste det där. Vet inte varför, för så kul var det inte... Men jag håller med, kolsyrat vatten är inte så gott. Godare med vanligt. Men om jag är riktigt törstig, så går det väl, men vadfan... Gillar dock Vichy Noveau-reklamerna... "Some like women, some don't" och det där... Skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nullvote.. Tycker inte om det.. men vill ju inte att det ska dö.. eftersom det finns folk som tycker om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nullvote.. Tycker inte om det.. men vill ju inte att det ska dö.. eftersom det finns folk som tycker om det.. Och Ace är diplomatisk som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja det är väll gott o dricka ibland, men inte allt för ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och Ace är diplomatisk som vanligt... Klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nej, jag dricker Vichy Noveau för att flaskorna är finare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ramlösa... e inte det som kommer från kranen, fast med kolsyra, och som har stått i nån vecka? Slöseri med pengar, och dessutom äckligt! Jo, faktum är ju att det svenska kranvattnet är så pass rent, och mineralrikt att det ÄR mineralvatten. Och av nån anledning finns det ställen där man kan köpa mineralvatten utan kolsyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Nä fy fan för ramlösa P.S. farsan älskar ramlösa :'( Redigerad 14 juli, 2005 av los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ramlösa är inte nåt man hoppar upp och ner av glädje för! men det är iaf inte äkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför?!? Varför?!? Varför?!? Varför?!? Varför?!? Dricker man Mineralvatten? Dom ända i min ålder som dricker det är fjortisar/bimbos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag dricker inte mineralvatten för att jag tycker det är gott, men det är kolsyrat och är billigare än läsk. Dessutom köper övriga familjemedlemmar hem, så det är bara att dricka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Älskar det! Jag kan dricka litervis av det ljuva vattnet som det tar 70 år för naturen att rena bla bla.. så underbart gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts