vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så här är det där jag bor: Gul=minimjölk Blå=lättmjölk Grön=normal Röd=Fet orange finns ej! Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Öh...? Så här är det där jag bor: Gul=minimjölk Blå=lättmjölk Grön=normal Röd=Fet orange finns ej! Här också och sen finns det en Brun med massa äckliga fettklumpar i. Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Här också och sen finns det en Brun med massa äckliga fettklumpar i. Låter bra, inte så att du råkade köpa en gammal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Här också och sen finns det en Brun med massa äckliga fettklumpar i. Låter bra, inte så att du råkade köpa en gammal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Låter bra, inte så att du råkade köpa en gammal ? Har också sätt en "brun" mjölk. finns på ica-lunden här i sollentuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Dricker blå mjölk (0,5%) när jag är hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: grön mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Här också och sen finns det en Brun med massa äckliga fettklumpar i. Låter bra, inte så att du råkade köpa en gammal ? Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts