Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Dricker inte mjölk som det är ^^ är ju discusting Om du inte dricker mjölk lär du dig inte att stava engelska ord, vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vote: Ja, grönmjölk Gul=smakar vatten Blå=smakar ganska likt grönt men lite för tunn Grön=perfekt Röd=smakar varmt bara för den är så fet så att den inte blir lika kall som dom andra, smakar också grädde. mitt hat mot röd mjölk är obeskrivligt Redigerad 16 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Laktosallergiker är onda och måste dö. Det är ni som dricker gifterna som är onda, vafan. Ni är en av "dom" nu! *Funny går och gömmer sig i garderoben med ett baseballträ.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är ni som dricker gifterna som är onda, vafan. Ni är en av "dom" nu! *Funny går och gömmer sig i garderoben med ett baseballträ.* Hahaha. Offtopic : har du.. blockat mig på msn?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är ni som dricker gifterna som är onda, vafan. Ni är en av "dom" nu! *Funny går och gömmer sig i garderoben med ett baseballträ.* *Eldar upp garderoben med en enorm jävla eldkastare*. Mjölk är gott. Brukar dricka gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Mjölk är gott. Brukar dricka gul. Det är inte mjölk, det är kiss. Dahh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är inte mjölk, det är kiss. Dahh. Kiss är äckligt. Mjök är gott. Du är nåt mitt emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vaniljsås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vaniljvisp är mumma. So, darling, darling, stan' by me... Ooooh, stand... stand by me... *viftar, o som jag viftar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vaniljsås? Mjöss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Lite spam här? Jag dricker mjölk i röd förpackning varje dag, tycker blå mest smakar utspädd. Ska man inte dricka 2 dl/dag när man växer, har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Skånemejeriers blå mjölk (mellanmjölk 1.5%).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Norrmejeriers röda mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Mjölk är väl vit? Aja,dricker lättmjölk, känns kall och smakar gott, inte för fet heller, även om grädde är gott.. Dock förstår jag inte vad alla har mot minimjölk, tycker den smakar precis som all annan mjölk... Kiss är äckligt. Mjök är gott. Du är nåt mitt emellan. mmm, mök... Redigerad 17 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Mjölk är väl vit? Asså. paketen vote: das grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Öh...? Var är nejalternativet? Jag dricker inte! Har mjölkmage... gick ner typ tio kilo bara av att hålla mig borta från mjölken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gul mjölk = Mini mjölk! Röd mjölk: Lätt mjölk Blå mjölk = Mellan mjölk (dricker jag) Ornage mjölk: Mjölk Grön: ???????????? Vad är det för sort!? Men godast av alla är Kalvins jordgubbs mjölk med ett stort 500g swetsernöt (ja jag vet inte hur det stavas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jag dricker både Grön och Blå. @Visa: Vi snackar Arla här Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Null vote: jag tål inte mjölk =( men jag kan dricka låglaktos mjölk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gul mjölk = Mini mjölk! Röd mjölk: Lätt mjölk Blå mjölk = Mellan mjölk (dricker jag) Ornage mjölk: Mjölk Grön: ???????????? Vad är det för sort!? Men godast av alla är Kalvins jordgubbs mjölk med ett stort 500g swetsernöt (ja jag vet inte hur det stavas ) Så här är det där jag bor: Gul=minimjölk Blå=lättmjölk Grön=normal Röd=Fet orange finns ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts