erik_vice88 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skånsk mellanmjölk, alltså i blå förpackning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mellanmjölk. Grön Arla-förp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad tusan är det här för pollar? verkar som det ibland kommer poll-perioder. "gillar du stuvade morötter?" "om det kommer vatten på din pizza, äter du den ändå?" "köper du dina spel på webhallen eller på Game?" suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skånsk mellanmjölk, alltså i blå förpackning. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dricker oftast mellanmjölk (blå förpackning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Själv dricker jag ekologisk mjölk av Milko, så "Null Vote". Varför skriva färger, för alla märken har väl inte samma färger, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Själv dricker man vit mjölk. Men den är paketerad i en grön förpackning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Skåne mejeriers lättmjölk är röd den dricker jag Drack mellanmjölk innan men sen bytade min morsa VÖTE : RÖD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Röd 4 teh w1n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja, Grön mjölk. Ca 1l per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Brukar dricka blå mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Gör egen mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Röd mjölk ska det va...det är den enda riktiga mjölken, ingen sketen mellanmjölk eller lättmjölk Redigerad 14 juli, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .vote: Ja, rödmjölk egentligen dricker jag bara vit mjölk men.. ja... tycker dock den är blaskigaste laget och gammaldags mjölk finns ju nästan inte nu för tiden... hade varit bra att ha en ko ståendes så man kunde få riktig mjölk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Ja, blåmjölk Orangemjölk kan jag också dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 VOTE: GRÖN MJÖLK Den är godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Blå mjölk är det bästa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Själv dricker jag ekologisk mjölk av Milko, så "Null Vote". Varför skriva färger, för alla märken har väl inte samma färger, eller? Tänkte inte på det...men skriv fetthalt istället då...då vet man ju vad ni menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Grön/gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det varierar mellan blå mjölk och rödmjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts